brystskjold..

Finnsikkemer

Forumet er livet
afff.. er så lei altså! har lyst til å få snuppemor til å ta puppen.. men hu nekter.. (innimellom hender det at a plutselig tar tak!)
hun suger på alt annet.. så igår kjøpte jeg ammeskjold.. men aner ikke om det funker! er vant til å pumpe også gi henne med flaske.. så får jo ikke sett hvor mye henne får i seg! hun suger.. men syns ikke hun suger sååå hardt.. hmmm..

Jeg ammer, ingen anelse om hvor mye han får i seg, men er han ikke fornøyd så skriker han!!! Om du skal vende henne til puppen igjen så kan det ta et par dager før hun suger riktig igjen, de blir litt "late" da de har fått flaske..

leste på ammehjelpen.no at ammeskjold kunne gjøre saken værre.. håper ikke det.. håper at hun blir "vant" med puppen og at jeg tilslutt kan bare ta av skjolda også vil hu ta puppen.. hmm.. eller er det noen annen måte som kanskje fungerer bedre? iisjj.. noen som har peiling???

Puppen er ikke veldig hard da? Min kar sliter veldig når jeg er melkesprengt.. Så jeg må pumpe før jeg legger han til.. Han sliter veldig med å ta puppen riktig, men nå har jeg måtta gitt han smokken for når jeg legger han til puppen svelger han to- tre ganger også ligger han bare med øynene igjen å koser.. :p

Når han har hatt smokken så sliter han veldig med å gape, så han blir veldig sur og sint for at han ikke får noe pupp, men jeg må bare vente til han gaper høyt nok og bare prøve og prøve [:)]

ja.. kunne jo kanskje prøvd å pumpe først.. også lurt i henne puppen.. da kommer vel melka fortere og..
greia er at hun blir så fryktelig sinna og utålmodig når jeg kommer med puppen! hun har skikkelig appetitt og spiser mye!
og skal ha maten fort og helst på en gang.. så hun blir sinna på puppen[8D]

Jeg hadde å problemer med at lillegutt ikke ville ta puppen så trodde jeg måtte bli pumpemamma...og grøss så mye jobb. Men jeg kjøpte bryskskjold og det funker så bare det! hender å han tar puppen innimellom. Helt genialt! Slipper å pumpe og lillegutt får i seg mat fra puppen!!

Back
Topp