Brystreduksjon

mammen t daniel

Gift med forumet
Jeg var til konsultasjon hos kirurgen på tirsdag og fikk et endelig ja om å få brystreduksjon. Problemet er bare det at jeg var så nervøs da jeg var her at jeg spurte ikke legen om NOENTING! Er det noen der ute som har gjort det? Jeg får det dekket, er det grunn til å tro at resultatet blir mindre bra da enn dersom jeg hadde gjort det privat og betalt for det selv? Har hørt rykter om at de ofte slurver :S
Så dersom du har gjort det, hvor lang tid gikk det fra konsultasjon til operasjon? Hvor mye fjernet de? Hvilken str har du nå? Hvordan er arrene blitt og ikke minst; er du fornøyd med resultatet????

Det gikk ca 3 mnd fra konsultasjon til operasjon, fjernet ca 3kg, arrene er nesten ikke synlig, med mindre jeg løfter opp puppen.. Er veldig fornøyd, og hadde glatt gjort det igjen! Fikk det også dekket og har aldri hørt at det da blir utført en dårligere jobb..

Søstra mi ble operert nå på onsdag, gikk 3 uker fra konsultasjon til operasjonen. Hun har ikke fått noen plager foreløbig. Husker ikke akkurat hvor mye hu fjernet. Hu fikk det også dekket.

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*

Jeg kjenner to som har gjort det, og de er kjempe fornøyd. :) Gikk veldig greit alt sammen, de fjernet mye begge to.

Back
Topp