Frk.Cupcake skrev:
ohBaby! skrev:
Frk.Cupcake skrev:
Frk.Cupcake skrev:
smash skrev:
flere?ohBaby! skrev:
står 18cm flere steder på nett.
I mine papirer her står det 28 men..
28 hørtes veldig mye ut, det må vel komme an på høyden til personen også? Og hvor mye brystene eventuelt henger?
Glem det! Hørtes bare ut som det var veldig mye, helt til jeg målte selv. Regner med man skal måle uten bh? Da skal hvertfall ikke jeg få problemer med å få det dekt. Målte nesten 35 cm!Og jeg har bmi på 19.. Jeg skal hvertfall få meg time i løpet av uken har jeg bestemt.
fra halsgrop til brystvorte???? off,får det sikkert ikke dekt jeg da,med mine 19-20 ish. men ser ikke noe sted på nett i div forum at det er nevnt noe med den lengden som ett krav
Ta en tur til legen å få han til å henvise deg uansett, virker jo som om det kommer an på litt mer enn bare cm siden enkelte har fått uten å måle hos legen. Jeg har ekstremt store da, knør de som regel ned i en for liten bh for at de skal se mindre ut. Men her ligger det i slekta, farmor har fjerna nesten 2 kilo fra hver pupp! Så lenge man har fysiske plager av store bryster å tror jeg man får det dekt altså.
Er det forresten noen som vet om de løfter brystene samtidig?
ja,mine ser gjerne ikke ut som H,men det er de,stappa i en bh som hodler de litt på plass, og tydeligvis løfter de 25 cm ;) mener at de reduserer men også former de til noe som ser så bra ut som mulig,så ja,de må jo løfte,jeg kan jo ikke bare fjerne uten å løfte.