Brystreduksjon

mokkakka

Betatt av forumet
Noen som har tatt dette?

nei, men jeg hiver meg på denna tråden og håper noen svarer...

jepp det har jeg.. tok vekk ca 1 1/5 kilo til sammen [8D][8|]

ORIGINAL: Sweetmum_28

jepp det har jeg.. tok vekk ca 1 1/5 kilo til sammen [8D][8|]

Å? Åssen var det? Hvor tok du det? og åssen ble resultatet?

jeg fikk dekka det av trygdekontoret da det var problemer med helsa. holdt på å få en humpel i ryggen..[8|] tok det i stavanger på colusseumsklinikken tror jeg det heter... gikk veldig greit inn og ut.. husker det første jeg sa etter at jeg kom ut av narkose var Brad vil du gifte deg med meg?? (vel å merke at det var en manlig sykepleier som jeg 100% sikkert trodde var brad pitt [8D])
jeg gikk fra en 85 F til en liten C men nå har jeg fått unger så da må jeg gjøre det igjen.... [8|] men for det dekka.. når jeg gjorde dette var for ca 10 år sia.. da var jeg rundt 18-19 ca... kan ikke si eg er sååå fornøyd med resultatet nå.. føler liksom det mangler en del av puppen innvendig føler jeg kan liksom ta å røre bena i brystet hvis du skjønner.. [&:] + at jeg mista nesten helt følelsen på undersia av puppen og brystvorta ble flytta for langt opp synes jeg..... ON THE + SIDE så fikk jeg mer følelse i brystvorta[8|] og de stivner mye fortere noe som aaaaaaaaaaaaaldri skjedde når jeg hadde de store...

men nå er jeg i str 105 E så jeg skal inn til lege snart å få fiksa på de.. gleder meg.. spes når BF har sagt jg for full bukplastik hvis jeg klarer å fullføre ketolyse kuren.. wohoooo

oi dette ble langt [8D]

Jeg har fått sånne dype søkk i skuldrene pluss at puppene mine er blitt veldig lange og tunge. Bruker 75H. Er smal rundt så det ser ikke ut som jeg har så store pupper, men de er svære[:'(]

Skal søke om bryst reduksjon etterhvert. Må bare bli ferdig med å amme først. Bukplastikk står også høyt oppe på "to-do" listen min [&:][&:]

Håper du klarer kuren da og får det du ønsker deg[:)] Jeg har troa på deg snuppa[:D]

Jeg har også gjort det :)

Gjorde det da jeg var 21 faktisk. Syns selve operasjonen gikk veldig fint. Fikk det også dekket og de fjernet rett rundt 500g i hvert. Det jeg angrer mest på og vil anbefale alle som tenker på å gjøre det er å slanke seg først, slik at puppene og kroppen blir mer riktig i forhold. Det fikk jeg aldri tid til, da jeg fikk operasjon mindre enn 1 mnd etter jeg var inne til konsultasjon.
Er egentlig fornøyd med resultatet, men ettersom vekta har gått opp og ned så er jo resultatet blitt at de er blitt store igjen, men kanskje ikke like store som før. Har jo en del arr, ble sliza opp rundt kanten nede, opp til brystvorta og rundt den siden den da ble flytta. Men arrene blir jo finere med årene. Har også litt mindre følelse på underkanten av puppen, men det har aldri gjort meg noe. Merker ikke noe av det sånn egentlig. er ikke der det er viktigst liksom[8|]
Kunne da ikke amme når jeg fikk småen da, så syns jo det var litt kjedelig. Egentlig skulle jeg ønske at jeg kunne gjort det om igjen når jeg er ferdig med å få barn og har nådd trivselsvekten min. My dream!
Jeg gjorde det på Volvat klinikken i Bergen.

Bare spør om dere lurer på noe [:)]

ja for jeg tenker og søke om det, er 75 H-I... å mine er og veeeldig tunge...

kjenner det veldig godt i nakke og rygg..

men hvordan blir resultatet?? blir di mindre hengete ??[8D]

jeg kan jo ikke jogge å sånt for da river det sånn.. hoff..

Hvor lenge må man heeles??

jg måtte heles i 6 uker etter operasjon.. + at du skal ta det md ro de første mndene, mn mine ble fine og faste [:D] frem til jg fikk barn og de begynte å henge og slenge...

ORIGINAL: *Iwanna humpalot*

Jeg har fått sånne dype søkk i skuldrene pluss at puppene mine er blitt veldig lange og tunge. Bruker 75H. Er smal rundt så det ser ikke ut som jeg har så store pupper, men de er svære[:'(]

Skal søke om bryst reduksjon etterhvert. Må bare bli ferdig med å amme først. Bukplastikk står også høyt oppe på "to-do" listen min [&:][&:]

Håper du klarer kuren da og får det du ønsker deg[:)] Jeg har troa på deg snuppa[:D]

tusen takk vennen dette skal jeg klare....

hm, kanskje jeg må bestille time hos fastlegen og få ordnet dette.. vil kanskje gå litt ned i vekt men er fornøyd med to småtroll [:D]

hvor lang tid har det brukt fra dere var hos fastlegen til dere lå under kniven?

Jeg må bruke D-str i bh, men det er ikke egentlig fordi puppene er så store..  men de er lange..  :(    Så for å få plass til alt, så må jeg opp i str...  Problemet da er at bh'en aldri ligger inntil puppen, øverst på puppen liksom.. der blir det et hulrom.. :/
Innmari vanskelig å finne bh!!
De er også tunge, så det hjelper ikke akuratt på nakken..

Har alltid hatt små pupper, men fikk store når jeg ble gravid med tvillingene, og så har jeg vekten økt og puppene også..   Etter at jeg slutta å pumpe/amme AS så forsvant puppa over natten..  helt sprøtt.. når jeg gikk å la meg hadde jeg Dolly Parton-pupper, og når jeg våknet hylte jeg til: hvor er pupa mine??!!  Lange, tynne, innholdsløse slasker..
Blitt enda mer slaskete nå, og jeg haaater følelsen når de dasker borti magen min når jeg bøyer meg litt ned..  grøss....

vet ikke hva som gjøres med hengepupper jeg..  de løfter dem, men iom at innholdet er borte også, så må de vel fylles i?

Drømmer litt om å få nye pupper..  samtidig som jeg kjemper med følelsen at "søren heller..  det er sånn jeg har blitt, og sånn er det bare!!"..

Back
Topp