Brystpumper!

gull nr.3

Glad i forumet
Det er jo en del og velge mellom.. Hvem vil du ha, og hvorfor? Har du noen erfaring?
Jeg hadde ingen sist gang, men kjøpte en manuell fra Avent når vi var i Sverige i går! :) Spent på hvordan den fungere.

jeg har avent si fra sist, men den funke ikke på meg[>:] fikk bare ut 30 ml, men jeg fullamma jo, så d gikk aldri å pumpe meg opp, elr lagre melk[8|] har kjøpt brukt medela elektrisk denne gangen[:)]

Jeg skal kjøpe Medela Swing, men hører mange som er fornøyd med den manuelle og elektriske til Avent også. Selv om det heter "...men inni er vi like" så er ikke brystene det og man kan faktisk risikere at ingen brystpumper virker, eller at alle gjør det!

De er dyrere på Baby Shop enn på apoteket her i byen hvertfall. Boot's apotekene selger dem til 1199,- ja [:)]

Hadde først avent manuell, det var en drittpumpe..
Kjøpte så medela swing (elektrisk), og den var knallbra..

ORIGINAL: janem86

Det er jo en del og velge mellom.. Hvem vil du ha, og hvorfor? Har du noen erfaring?
Jeg hadde ingen sist gang, men kjøpte en manuell fra Avent når vi var i Sverige i går! :) Spent på hvordan den fungere.

Jeg hadde den sist gang og den funket kjempe bra! Pumpet ut så mye som jeg trengte, hadde ingen problemer med den i hvertfall[:)] Men nå skal jeg kjøpe meg en elektrisk en, det var rimelig tungt å pumpe til hvert måltid. Jeg måtte det pga Leander hadde låsning i nakken å da fikk han ikke til å suge så godt, å da var det bedre med flaske[:)]

har avent sine elektriske [:)] er fornøgd med den

Har medela swing fra forrige svangerskap - og var superfornøyt med den!

Blir spennende å se da! =) Forrige gang bare håndmelka jeg, men denne gangen orker jeg ikke det.. Og jeg vet jeg skal på tur før bebbisen er 3 mnd, så da er det jo bare å komme i gang med oppsamling av melk. Også er den nok grei å ha med seg også!

mener jeg også har manuell fra avent..Den fungerte veldig bra, fulle flasker på kort tid:) Fryste ned i fryseposer, genialt og skrive på hvor mange ml i hver pose:)

Hvordan fryseposer brukte du? Er det noe spesielle for dette formålet? [8D]

Fikk tak i Medela swing elektrisk pumpe billig i London så kjøpte den, har også den manuelle til Avent som jeg kjøpte på tilbud i januar, men som skal selges![;)] Så får vi bare satse for at den kommer til nytte.....

Jeg skal ha avent, av den enkle grunnen at jeg får låne den elektriske delen av en venninde;)

ORIGINAL: janem86

Hvordan fryseposer brukte du? Er det noe spesielle for dette formålet? [8D]

Jeg brukte avent sine begere for morsmelk,de kan duo gså skrive på + at de kan brukes om og om igjen. Når jeg var ferdig med ammingen brukte jeg de til hjemmelaget babymat, kraft osv.

Back
Topp