brystpumpe

jeg kommer til å vente til etterpå og se hva jeg har behov for.. tenkte å låne på helsestasjonen dersom det ble aktuelt..

ORIGINAL: Oddbtwins

jeg kommer til å vente til etterpå og se hva jeg har behov for.. tenkte å låne på helsestasjonen dersom det ble aktuelt..

Tenker vel det samme.

ok. ja er ikke lett å vite hva man trenger. vet jo at jeg ikke trenger den med en gang men greit å få litt info.
har du erfaring med lån på helsestasjon?er de gode /dårlige?

He skal være helt tipp topp de, har flere veninner som har lånt der.
Håper bare de har inne dersom jeg skulle ha behov.. hvis ikke så får vi kjøpe en..
Har ikke noen mer info å gi deg desverre, men hør med de på helsestasjonen :)

Jeg fikk av ei venninne så jeg har. Om jeg får bruk for eller ikke aner jeg ikke, men har ihvertfall ei manuell ei.

Manuell pumpe krever litt mer teknikk, men er det som gir mest melk.

Har fra før, men om jeg ikke hadde hatt, tror jeg ikke jeg hadde kjøpt heller. Vil man ha ut spreng er håndmelking det beste. Egen teknikk det også, men supereffektivt når man får det til. [:)]

Jeg kjøpte manuell brystpumpe sist, medela sin..
Og var fornøyd med den.. [:)]

Men jeg kjøpte den ikke før etter fødselen, de koster jo litt.. Så greit å se ann om man har behov for det først[:)]

Jeg vet ikke om jeg trenger, men er vel greit å ha?

Noen som har noen erfaring med tommee tippee sin?

(Jeg er Husfrua - feil kallenavn i dag.. [8D])
Jeg har manuell fra Avent i fra første mann. Jeg hadde så sinnsykt melkespreng, og melka bare rant rett etter fødsel. Så jeg måtte på apoteket å få meg en sånn en med en gang. Jeg hadde voldsomt mye melk under hele ammingen, og måtte pumpe ut litt i tillegg til fullamming. Holdt på å få brystbetennelse flere ganger for jeg ikke klarte å få tømt meg skikkelig. [8D]

Hadde manuell aventpumpe sist (som jeg kjøpte brukt, så den var rimelig sliten...), men syns håndmelking var enklere og mer effektivt, så kommer ikke til å kjøpe denne gangen.

Jeg har kjøpt Avent sin manuelle. Sist fikk jeg veldig såre bryster og da var det ålreit å kunne pumpe seg [:)]

ORIGINAL: *Belle*

Jeg har kjøpt Avent sin manuelle. Sist fikk jeg veldig såre bryster og da var det ålreit å kunne pumpe seg [:)]

Sign..

Jeg har arvet en manuell fra Avent.

ORIGINAL: Lillyann

har kjøpt avent elektrisk

Kjøpte også denne når det var 30 % på alt fra Avent fra apoteket.

Hadde en elektrisk sist gang, men solgte den [&:] Trodde ikke jeg skulle ha fler barn... så feil man kan ta [:)]

Hadde ikke overlevt uten sist gang, så jeg skal kjøpe elektrisk fra AVENT [:)][:)]

Jeg har kjøpt eletrisk fra avent etter tips fra venninner [:D]
Synes det er greit å ha i hus om det blir brukt eller ikke. Synes ikke det frister med
de som går på rundgang man får låne med helsestasjonen. [:D]

Har kjøpt elektrisk fra Avent, hadde den sist også. Kan også bruke den manuelt.

Ja, regner med jeg kjøper en manuell hvertfall. Til å hjelpe til litt begynnelsen, holde betenneslse borte osv.

Back
Topp