Brystpumpe

Mrs.J

Elsker forumet
Noen som har en brystpumpe å anbefalle?

Elektrisk eller manuell?

Har sett på noen fra Avent, men vet ikke om jeg bør velge manuell eller elektrisk.

Jeg har prøvd både Avent og Medela sine, og Medela Swing for eks, er i en helt annen klasse enn Avent sin elektriske. Og ja, anbefaler elektrisk. Utrolig fornøyd med min Swing..

jeg har meleda sin håndpumpe. den er veldig grei, pumpa jo hver kveld for å få et fryselager med mm og det ble litt slitsomt så da kunne jeg ønsket meg en elektrisk, men nå veit ikke jeg hvor lettvinte disse pumpene er.
men pumpa var veldig lett og god å bruke. men slitsomt i lengden.

Er det flere sier, at manuelle er bedre fordi det går raskere..
Men er den veldig tung å klemme i lengden, jeg får lett senebetennelse i armen..

anbefaler elektrisk, hadde manuell først ,men fikk senebetennelse etter en uke. pumpa til hvert måltid riktignok. husker ikke merke på min, da den har liggi bortpakket i 2,5 år. må finne den frem nå[:)]

Jeg har hatt både dr.Brown`s og Avent manuelle pumper. Hatet Dr.Brown`s. Elsker Avent.
Men om du skal pumpe mye, så tror jeg nok kansje jeg ville gått for en elektrisk, uten at jeg har noen erfaring med det.

ORIGINAL: *Belle*

Er det flere sier, at manuelle er bedre fordi det går raskere..
Men er den veldig tung å klemme i lengden, jeg får lett senebetennelse i armen..

jeg sliter med senebetennelse og vonde ledd spesielt håndledda. det er derfor jeg syns det ble slitsomt å pumpe. men jeg klarte det og den er jo så enkel, ikke noe mikk makk. hadde jeg fått prøvd en elektrisk å sammenlignet med. så hadde det hvert lettere å velge også.

Back
Topp