Brystpumpe?

ozon

Gift med forumet
Noen som har erfaring med avent brystpumpe? Jeg begyner på skolen 6 uker etter fødsel, så blir ganske avhengig av å pumpe meg så tulla får det hun trenger[:)]

Jeg har prøvd den, og jeg vil IKKE anbefale den. Du bør heller kjøpe en elektrisk en. De er mye bedre.[:D]

Ja, ikke kjøp den!!!! Min knakk i to....[&:]
Ville kjøpt en eletrisk en, mye enklere[:)]

ORIGINAL: Tammis

ORIGINAL: Cissi

Ja, ikke kjøp den!!!! Min knakk i to....[&:]
Ville kjøpt en eletrisk en, mye enklere[:)]

Da må du ringe til Avent å klage.
Er det ikke livstidsgaranti på slik da?

Jeg hadde Chicco sin. Skal være helt lik. Men den og jeg ble aldri venner så den ligger bare å støver ned.

Har ikke klagd, for det har jeg ikke tenkt på[&:]
Er jo ferdig med pumpen for lenge siden alikevell....
Den var vell utbrukt...brukte jo den samme pumpen med begge ungene...

Avent pumpen er helt bra og grei den![;)]
Og har hørt det at om du skulle være uheldig å ha noe feil med den,så får du ny del i posten med en gang...
Ikke hatt slike problemer med den jeg da.Synes den var super.
Men om du skal på skole 6 uker etter fødsel vil jeg anbefale deg å leie en elektrisk pumpe,blir nok litt enklere når du slipper å sitte å trykk pumpe selv!
Blir jo sikkert en god del melk du skal ha ut...
Vet mange helsestasjoner leier ut elektriske pumper,blir jo billigere enn å kjøpe![;)]

Vil nok heller anbefale deg og kjøpe istedenfor å leie.
Man må kjøpe engangssett til 150kroner ogbetale leie for hver dag du har den.
Har du tenkt på flere barn, og kanskje skal bruke pumpe da oxo blir det vel billigere å kjøpe[8|]

Har hørt så mye negativt om den elektriske jeg[&:] Så jeg har valgt håndpumpa på grunnlag av det og det ble avent da[;)]

Kan noen gi meg noen gode argumenter for begge to kanskje?

Min aventpumpe sluttet å virke etter kun 2 dager. Brukte elektrisk etter det, og da kom det ut mye mer melk. Går fortere oxo med elektrisk[;)]

Jeg har kjøpt Chicco sin håndpumpe... Noen som har noe å si på den??

Kjøpte den på apoteket... Tror det er det samme som avent nesten!

Jeg har brukt Medela sin elektriske pumpe. Den fungerer kjempefint for meg, og tro meg; jeg har pumpet MANGE liter med den!!! [:D] Brystvortene blir kanskje mer ømme av en elktrisk pumpe da, men... Jeg var så sinnssykt sår fra før av så for meg utgjorde det ingen forskjell.

Jeg kjøpte først en håndpumpe, men jeg innvesterte i en medela elektrsik pumpe etter en stund. Det kom jo neste ingen melk når jeg brukte håndpumpen....og jeg har brukt den mye da jeg hadde brystbetennelse gang på gang og til slutt fikk en absess. Måtte pumpe hver 2.time. Da pappans kulle gå hjemme med junior varlgte jeg å kjøpe medela sin. den er suveren og det går kjempefort å pumpe og det kommer mye melk. Du kan også bruke den med batteri som gjør at du kan ta den med overalt, og den er mindre en håndpumpene. Koster det samme som en håndpumpe fra avent og dr. brown også................

ORIGINAL: M78

Jeg kjøpte først en håndpumpe, men jeg innvesterte i en medela elektrsik pumpe etter en stund. Det kom jo neste ingen melk når jeg brukte håndpumpen....og jeg har brukt den mye da jeg hadde brystbetennelse gang på gang og til slutt fikk en absess. Måtte pumpe hver 2.time. Da pappans kulle gå hjemme med junior varlgte jeg å kjøpe medela sin. den er suveren og det går kjempefort å pumpe og det kommer mye melk. Du kan også bruke den med batteri som gjør at du kan ta den med overalt, og den er mindre en håndpumpene. Koster det samme som en håndpumpe fra avent og dr. brown også................

Må du ha flasker ol fra samme produsent for at de skal passe sammen?

veldig bra den elektriske.. trenger ikke gjøre noen ting..

Da min avent pumpe gikk istykker, gikk jeg til apoteket hvor jeg hadde kjøpt den og klaget. Jeg ville ikke ha ny, og fikk derfor pengene tilbake[:D]

Jeg bruker Avent og det funker greit, men det er jo litt slit innimellom da (og jeg er litt lat) Så jeg hadde nok kjøpt elektrisk... Jeg gikk forøvrig på skole mens jeg fødte, og må ta halve året om igjen nå... Lover det at det er slitsomt, men hvis du klarer det er du kjempeflink. Ville bare være hjemme jeg.. Skole fristet så altfor lite. Masse lykke til[:)]

Back
Topp