brystpumpe

anne84mod

Glad i forumet
noen som har noen elektriske brystpumper og annbefale? hadde avent sin sist. tenker paa aa kjope medela sin? noen som har erfaringer? brukte pumpen MASSE sist.

ingen?

ORIGINAL: anne84mod

ingen?

Hadde ei avent-pumpe, men syntes den var kjempevond å bruke [&:] Så det ble til at jeg leide ei sånn stor medela symphony-pumpe, og det var noe heeeeelt annet!!! Så det er den erfaringen jeg har...

prøvde medela elektrisk pumpe på sykehuset.. den doble..
funka fint den - men følte meg som en ku der jeg satt [:D]

jeg og leide en slik dobbel medela-pumpe. Det kommer jo an på hvor mye du skal bruke den da, men kan absolutt anbefale den. Den er effektiv, suger godt og ikke minst dobbel slik at du sparer mye tid.

Jeg har Medela dobbelpumpe (symphony) og er ganske fornøyd (har ikke prøvd andre elektriske så har ikke noe å sammenligne med). Er iallfall godt vakum![:)]

ORIGINAL: Kidada

Jeg har Medela pump in style! Men den koster litt da... (men de sier den er omtrent like god som den typen til 10.000 som du får leid)

Jeg pumpa MASSE sist gang.. (hadde 30 liter i frysen da jeg måtte slutte å amme.. Lagra opp på 2 mnd.. prøvde en annen pumpe først, hadde ikke hatt sjanse i havet til å nå den mengden med ei dårlig pumpa... blei ALDRI sår eller noe)

tror jeg skal kjope den. regner med at jeg kommer til aa pumpe en del den gangen her ogsaa. har inntrykk av at det er mange som bruker medela sin, ihvertfall de som bruker pumpen en del. tror den er bedre enn avent sin. takker for svar.[;)]

Jeg har hørt mest positivt om Medela sin fra mange ulike personer. Har selv Avent sin manuelle, men pumpet ikke mye forrige gang så ser det an denne gangen...

Back
Topp