Brystpumpe

Jeg har hørt at man fint kan vente med å kjøpe til man vet om man har behov for :)

Sniker
Vanskelig å gi tips da det varierer på puppene hva som fungerer

Jeg har 3 barn og anbefaler og ha det klart til du kommet hjem fra sykehuset. Har brukt fra dag 1. Både for å stimulere til mer melk (baby med gulsott som sov mye) og for å kunne lagre opp litt melk. Kjekt og gi litt med kopp i tillegg til amming i starten hvis baby sovner ved brystet. Og kjekt med et lite lager i frysen. Jeg liker besta mendela sin dobble elektriske.

Jeg hadde ikke giddet å bruke penger på det før du får bruk for det. Jeg kjøpte det fordi jeg hadde brystbetennelse og var desperat (obs! Nye anbefalinger for behandling av brystbetennelse nå, men da var det å tømme brystet ofte). Pumpet innimellom for å lage et lite lager i tilfelle, men fikk aldri bruk for det så alt ble kastet etter et års tid. Altså, hadde det ikke vært for brystbetennelsen hadde jeg ikke hatt behov.

Fikk bestevenninnen min sin, så tenker jeg prøver den - det kan jo fort bli nødvendig, selv om mange klarer seg fint uten den første tiden.

Fikk bestevenninnen min sin, så tenker jeg prøver den - det kan jo fort bli nødvendig, selv om mange klarer seg fint uten den første tiden.
Tenker som deg! Jeg får også ei venninne sin! Storesøster var flaskebarn. Denne gangen vil jeg prøve meg på delamming og pumping :gen014

Med første brukte jeg Mendela sin elektriske (enkel), brukte den mye da han ble født litt prematur, hadde gulsott, kort tungeband og gikk lite opp i vekt. Så til andremann så kjøpte jeg Mendela sin doble elektriske før han ble født, men ble lite brukt da ammingen gikk fint. Så den har jeg enda til nestemann kommer

jeg hadde pumpe sist, men kun fordi jeg måtte delamme samtidig som at jeg hadde enormt med melk. Jeg kjøpte ikke før jeg hadde behov.
Denne gangen kommer jeg til å kjøpe en melkeoppsamler, håpe jeg slipper å pumpe.

Back
Topp