Brystpumpe

Mymelen

Gift med forumet
❤️Mailykke 2022❤️
Junilykke 2022
Tips?

hadde avent før, funket veldig bra. Men det er 11 år siden. Husker jeg da prøvde medela sin på sykehuset, og den syntes jeg var håpløs.

men så ser jeg nå at det er jo kommet mange nye typer, oppgraderinger på de jeg har prøvd :bag: er ‘premium’ bedre enn den vanlige? :hilarious:

Har hørt mye bra om naturebond sin. Fikk tips om den fra ei veninne som jobber på nyfødtintensiven her! Tror jeg kjøper den. Hvis det blir behov for mye pumping går jeg nok for en elektrisk, men aner ikke hvilken. Hadde medels sist, men følte den ikke fungerte optimalt på meg..

Hadde elektrisk Avent sist (12 år siden). Brukte den på tre unger, men nå var den kaputt. Kjøpte ny elektrisk Avent da jeg var fornøyd med den sist. Må ha det da jeg får veldig lett antydninger til brystbetennelse og har så mye melk at babyen ikke klarer å «suge det vekk». Da var brystpumpen god å ha :)

Okay, takk for svar! Lurt å ha i tilfelle brystbetennelse ja. Hadde med til Spania da sønnen var 3 mnd, den reddet den turen for å si det sånn!

Back
Topp