Brystpumpe

Bunnymama

Bli kjent med forumet
Hei, er førstegangsfødende og tenker å amme.
Trenger jeg å kjøpe brystpumpe før fødsel?
Og hvilke utstyr utover brystpumpa trenger jeg da?
Har sett at flere er fornøyd med Medela Swing Flex pumpa, så har vurdert den, men som sagt, kan det vente til etter fødsel å jeg ser hvordan ammingen går, eller er det lurt å ha den som backup?
:)
 
Ville ventet til du eventuelt har behov for det. Men hvis du vet du på et eller annet tidspunkt skal pumpe for å lagre melk er det jo bare å skaffe seg det. Ville anbefalt deg å sjekke ut NatureBond Silicone brystpumpe. Skal vist være fantastisk.
 
Hei, er førstegangsfødende og tenker å amme.
Trenger jeg å kjøpe brystpumpe før fødsel?
Og hvilke utstyr utover brystpumpa trenger jeg da?
Har sett at flere er fornøyd med Medela Swing Flex pumpa, så har vurdert den, men som sagt, kan det vente til etter fødsel å jeg ser hvordan ammingen går, eller er det lurt å ha den som backup?
:)
Jeg har fått anbefalt NatureBond Silicone brystpumpe og kjøpte denne fra farmasiet.no :) Jeg fikk en rabattkode som er gyldig til 1 april, så om du vil prøve den ut og bestille den derifra så er det bare å sende meg en PM så kan jeg gi deg koden. Jeg kommer ikke til å bruke den før den går ut :) Med rabattkoden blir prisen 271,20kr:joyful:
 
Hei, er førstegangsfødende og tenker å amme.
Trenger jeg å kjøpe brystpumpe før fødsel?
Og hvilke utstyr utover brystpumpa trenger jeg da?
Har sett at flere er fornøyd med Medela Swing Flex pumpa, så har vurdert den, men som sagt, kan det vente til etter fødsel å jeg ser hvordan ammingen går, eller er det lurt å ha den som backup?
:)

Neida, du trenger ikke kjøpe det før fødsel. Se an om du trenger først. Jeg brukte pumpe for å få i gang melken med førstemann, og deretter til å pumpe for å ha melk stående hvis jeg skulle ut av huset og pappaen måtte gi mat. Har Medela Swing Maxi, og er veldig fornøyd med den.
 
Jeg slet veldig med ammingen sist, brukte den mye til å få opp produksjonen og er glad for at jeg hadde det på forhånd. Men det er jo fort gjort å få tak i om du har noen som kan kjøpe for deg dersom du ikke er så veldig mobil og oppegående, sånn som jeg hadde det.
 
Back
Topp