Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har også lyst til å prøve Elvie. Den er jo grisedyr, da. Men siden jeg ikke skal amme, men prøve å pumpe mest mulig, så er det kanskje verdt investeringa. Sist pumpa jeg også, men det er fryktelig tidkrevende og upraktisk å pumpe for å gi på flaske etterpå om man er kobla fast til ei pumpe. Bråket fra pumpa jeg har (Philips avent elektrisk) er også skikkelig irriterende.Har en Medela liggende fra tidligere. Hadde ventet å sett an behovet. Sist måtte jeg pumpe da babyen trengte "bomber" (morsmelk med ekstra mme) flere ganger om dagen. Hvis det blir pumping denne gangen også, så har jeg lyst til å prøve Elvie, og slippe ledningsstyret.
I din situasjon så hadde jeg lett investert i dobbel Elvie. Den skal jo være nesten lydløs, og du kan jo potensielt komme til å pumpe veldig mye.Har også lyst til å prøve Elvie. Den er jo grisedyr, da. Men siden jeg ikke skal amme, men prøve å pumpe mest mulig, så er det kanskje verdt investeringa. Sist pumpa jeg også, men det er fryktelig tidkrevende og upraktisk å pumpe for å gi på flaske etterpå om man er kobla fast til ei pumpe. Bråket fra pumpa jeg har (Philips avent elektrisk) er også skikkelig irriterende.
Creds til deg som pumper for å flaskemate, det er en kjempejobbHar også lyst til å prøve Elvie. Den er jo grisedyr, da. Men siden jeg ikke skal amme, men prøve å pumpe mest mulig, så er det kanskje verdt investeringa. Sist pumpa jeg også, men det er fryktelig tidkrevende og upraktisk å pumpe for å gi på flaske etterpå om man er kobla fast til ei pumpe. Bråket fra pumpa jeg har (Philips avent elektrisk) er også skikkelig irriterende.
Ja, jeg tror faktisk jeg skal kjøpe den doble. Har Googla litt. Den er dyr, både ny og brukt. Men hør her, da: Lillesøster sin samboer er brite og kommer antageligvis tilbake til Norge i løpet av noen få uker eller 1 mnd. Og i England koster den doble 4600 kroner mot 7000 kroner i Norge! Så jeg tror jeg bestiller den hjem til han der, og så kan han ta den med når han kommer!!I din situasjon så hadde jeg lett investert i dobbel Elvie. Den skal jo være nesten lydløs, og du kan jo potensielt komme til å pumpe veldig mye.
Åhh, heldig! Jeg hadde kjøpt den uten å blunke til den prisenJa, jeg tror faktisk jeg skal kjøpe den doble. Har Googla litt. Den er dyr, både ny og brukt. Men hør her, da: Lillesøster sin samboer er brite og kommer antageligvis tilbake til Norge i løpet av noen få uker eller 1 mnd. Og i England koster den doble 4600 kroner mot 7000 kroner i Norge! Så jeg tror jeg bestiller den hjem til han der, og så kan han ta den med når han kommer!!
Har hørt at man kan gni litt på dem osv før fødsel! Men vet ikke om det har noe effekt Hos meg gjorde det steinvondt en ukes tid, men så ble det plutselig helt bra! Smurte med purelan etter hver amming!!Førstegangs med arvet Medela dobbel elektrisk.
Sånn i tilfelle hadde egentlig tenkt å vente med pumpe for å se an behovet, men så var den med i et lass jeg fikk av ei venninne
Kan man forhånds-herde nipplene før fødsel...?