Brystpumpe

Many

Første møte med forumet
Hei. Håper noen kan hjelpe meg
Jeg er gravid og venter bebisen i desember. Pga min jobbsituasjon må jeg forberede meg på å måtte ut i delvis jobb igjen ganske kjapt (trenger ingen kommentarer eller bedrevitere her, det er vanskelig nok som det er :) ), og må derfor belage meg på å måtte pumpe.
Har dere noen gode erfaringer å komme med med hvilken type pumpe osv?
Tenker dobbel og elektrisk :)

Og er det noen andre her som har begynt så smått å jobbe igjen 3-4 mnd etter fødsel?:(
 
Medela Swing er veldig populær her i Norge. I Sverige virker det som de foretrekker Philips Avent. Jeg har kun prøvd førstnevnte, men vi ble ikke helt venner, så om jeg finner ut at det blir pumping denne gangen, så skal jeg prøve den andre.
 
Har også medela swing. Har aldri prøvd noen andre, så kan ikke sammenligne. Men den fungerer fint og gjør det den skal.
 
:cool:
Dobbel elektrisk medela swing pumpe har jeg vært veldig fornøyd med. Har også brukt pumpe pH så jeg fikle hendene fri.

har sett at det har komme en ny type pumpe som er beregnet til å ha i bhen uten ledninger og stillegående. Har ikke prøvd den selv, men den virker helt super (finnes både i enkel og dobbel)

https://www.mimmis.no/elvie-pump-do...MIpObXrMSH6wIVA5OyCh2eKAvIEAQYCSABEgLT2PD_BwE

Den elvie-pumpa har jeg også sett på. Håper det kommer noen tanker fra noen som har brukt den etterhvert :D
 
Medela freestyle eller hva enn den heter nå, vesentlig sterkere enn swing.
 
Tusen takk for svar! Har ei pumpe på tur i posten nå som gave så aner ikke hvilken det ble :)
 
Back
Topp