Brystpumpe

Definitivt medela over avent! To helt forskjellige verdener. Anbefales på det sterkeste hvis du trenger pumpe.

Denne gangen skal jeg ha dobbel pumpe. Hver gang jeg pumpet 1 pupp, "døde" den andre av enda mer smerter enn den første :p
Skal teste medela denne gangen, hadde enkel avent elektrisk sist.
"Problemet" mitt er altfor mye melk og at jeg får megaspreng sammen med knuter og tette melkeganger. Håper dobbel hjelper denne gangen :)

Ja jeg anbefaler det, men det er jo såklart individuelt. Jeg erfarte hvertfall hvor greit det var Da jeg dro hjem fra barsel første gang sa jordmødrene at jeg burde leie eller kjøpe pumpe, ble skrevet ut på
en søndag- og alt var stengt☺️
Er ikke sykehusapoteket åpent på søndager?

Er litt sånn selv, vil helst ha ALT i orden før lille kommer :p veldig smart å kjøpe brukt da! Selv klarer jeg rett og slett ikke å kjøpe enkelte gjenstander brukt:grumpy: har tvangs tanker eller noe, hvis ikke skulle jeg gjerne gjordt det samme :happy:
Alle deler som er i kontakt med melk kan kokes, så ser ikke problem med det. Ville kanskje ikke kjøpt av hvem som helst bare for tanken, men kjøpte av ei jeg vet hvem er som jobber som sykepleier. Rimelig safe tenker jeg da :) Har kokt og vasket alt selv også etter jeg hentet den (til og med slanger) ;)

Alle deler som er i kontakt med melk kan kokes, så ser ikke problem med det. Ville kanskje ikke kjøpt av hvem som helst bare for tanken, men kjøpte av ei jeg vet hvem er som jobber som sykepleier. Rimelig safe tenker jeg da :) Har kokt og vasket alt selv også etter jeg hentet den (til og med slanger) ;)
Det er nok veldig trygt ja :)har desverre ingen kjent folk som selger

Back
Topp