Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke sykehusapoteket åpent på søndager?Ja jeg anbefaler det, men det er jo såklart individuelt. Jeg erfarte hvertfall hvor greit det var Da jeg dro hjem fra barsel første gang sa jordmødrene at jeg burde leie eller kjøpe pumpe, ble skrevet ut på
en søndag- og alt var stengt![]()
Alle deler som er i kontakt med melk kan kokes, så ser ikke problem med det. Ville kanskje ikke kjøpt av hvem som helst bare for tanken, men kjøpte av ei jeg vet hvem er som jobber som sykepleier. Rimelig safe tenker jeg daEr litt sånn selv, vil helst ha ALT i orden før lille kommerveldig smart å kjøpe brukt da! Selv klarer jeg rett og slett ikke å kjøpe enkelte gjenstander brukt
har tvangs tanker eller noe, hvis ikke skulle jeg gjerne gjordt det samme
![]()
Det er nok veldig trygt jaAlle deler som er i kontakt med melk kan kokes, så ser ikke problem med det. Ville kanskje ikke kjøpt av hvem som helst bare for tanken, men kjøpte av ei jeg vet hvem er som jobber som sykepleier. Rimelig safe tenker jeg daHar kokt og vasket alt selv også etter jeg hentet den (til og med slanger)
![]()
Er ikke sykehusapoteket åpent på søndager?
ÅhhDe hadde ikke pumper![]()