Brystpumpe..

Bokstavkjeks

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Hvilken skal dere ha og hvorfor? Elektrisk eller manuell?:) er kjempe usikker

Kjøpte en manuell Medela til 150 kroner. :p Så innvesterer jeg heller i en elektrisk om det viser seg at jeg trenger det. :)

Jeg har ikke kjøpt noen. Da jeg krysser fingrene på alt går bra. Evt. Har vi jo butikker over alt og døgnåpent apotek i byen. Skulle det være snakk om krise

Jeg donerte melk til melkebanken på sykehuset i 6 uker med første, hadde så mye melk jeg kunne nesten solgt egen kvote til tine meieriet. Da hadde jeg aldri klart meg uten eletrisk! Men dersom du ikke vet hvor mye det blir brukt hadde d kansje holdt med manuell i begynnelsen? Jeg fikk da ikke til å tømme så mye med manuell, men med eletrisk gikk det som en drøm! Men er vell litt hva en er vandt til..

Vi valgte å kjøpe manuel avent, så man har i hus om vi skulle få bruk for det. Skulle det bli en veldig produksjon eller av andre grunner behov for det. Tror jeg nok vi investere i elektrisk.
Men her vi bor, er alt stengt i de hellig dagene i romjula å sånt. Så om man sitter å har behov for ting da, så er man litt føkt!

Prøvde manuell sist- never again. Hadde da avet sin, for meg var det noe årntli dritt, lurte mange ganger på om det var noe som manglet på den. Velvel, gidder ikke prøve manuell av et annet merke uansett. Har lyst på medela swing elns, men har kjøpt tommee tippee closer to nature. Det ble den fordi jeg fikk den "sykt billig" brukt men lite brukt, (100kr med masse utstyr) så da har jeg råd til å se om den duger eller om jeg skal gå for den dyrere medelan. Nyprisen ligger på ca det samme.

Vi har forøvrig like mange av både dr. brown antikolikkflasker som passer medela, og tommee tippee sine med samme funksjon som passer tommee tippee.

Hater pumping, sinnsykt stress. Så jeg kjøpte avent sin elektriske til nr2 som jeg har enda, hadde manuell til første.

Da jeg aldri har hatt behov for pumpe tidligere har jeg ikke kjøpt noen nå. Men mener jeg har en avent manuell en plass, men den er fra 2008 så spørs om den er brukbar. Trur jeg ser ann behovet først :)

Vett ikke om jeg trenger pumpe så tenker jeg avventer litt og ser behovet...

Blir elektrisk medela sin. Kan ikke se føre meg manuell. He aldri prøvd det å kunne aldri tenkt meg å prøve det. Er fornødd med elektrisk og av det jeg har hørt om manuell av andre som he brukt det, så ville de ikke hatt det igjen. Dermed 3r balget lett.

kjøpte manuell men låner elektrisk. vært veldig tungt å håndpumpe.

Back
Topp