Brystpumpe

Kan begrene til Avent brukes flere ganger, eller er de engangsbegre?

Forøvrig biter Arian enda bare på flasken, og skjønner ikke at han skal suge på annet enn pupp... Har til nå bare prøvd Avent og Medela sine flasker. Tenker å prøve tutekopp også. Lurer på om han får dreisen på det etterhvert?

Det er nettopp blitt bestemt at far skal ha fedrekvoten de neste månedene, og da er det kjekt om de faktisk har mulighet til å være litt alene sammen. :)
Bruker begrene flere ganger ja.:) 180ml med lokk. Bruker dem til mm, mme-pulver og nå til grøt/fast føde. Kjempelurt.:)

Kan begrene til Avent brukes flere ganger, eller er de engangsbegre?

Forøvrig biter Arian enda bare på flasken, og skjønner ikke at han skal suge på annet enn pupp... Har til nå bare prøvd Avent og Medela sine flasker. Tenker å prøve tutekopp også. Lurer på om han får dreisen på det etterhvert?

Det er nettopp blitt bestemt at far skal ha fedrekvoten de neste månedene, og da er det kjekt om de faktisk har mulighet til å være litt alene sammen. :)
begrene vasker jeg i maskinen og koker de om og om igjen ;)

Bruker begrene flere ganger ja.:) 180ml med lokk. Bruker dem til mm, mme-pulver og nå til grøt/fast føde. Kjempelurt.:)
Da er jo prisen slett ikke så ille på dem :) Tror absolutt jeg skal kjøpe noen av dem!

Mye biting her og, i dag drakk han 40 ml :-p
Vi har bare en aventflaske... Holder oss til den så han ikke blir enda mer forvirret. Han merker jo at det kommer mat ut!
Begrene kan du bruke om igjen.
40ml er jo slett ikke så verst! Arian får bare i seg små dråper - ubetydelige mengder enn så lenge....

40ml er jo slett ikke så verst! Arian får bare i seg små dråper - ubetydelige mengder enn så lenge....

Det kommer seg sikkert =)
Han tar flasken kun om han er virkelig sulten..
Jeg har en teori om at det er lurere om andre enn mamma prøver, med tanke på at hun assossieres med pupp?
Det var hvertfall aldri noe problem med T, men han fikk oftere fra han var liten da....

Back
Topp