Brystpumpe

iamlisa

Elsker forumet
MAI 2013
manuell eller elektrisk? Fordeler, ulemper?
Tenkte jeg skulle bestille meg en på ebay i dag men vet ikke hvilken.

Jeg har kun brukt manuell, og var kjempe fornøyd med den. Jeg har aldri prøvd elektrisk, men vil tro at det er litt mer styr med den. Iom at man må sitter nær en stikkontakt, den manuelle kan man pumpe over alt :)

Har også lurt på det :) så venter spent på svar :) men venter nok med å kjøpe til jeg ser om jeg greier å amme :)

Hadde manuell forrige gang, men fikk ikke dreisen. Syns det gikk fortere å pumpe for hånd :p men kommer nok til å prøve igjen nå!

Er jo mindre slitsomt med elektrisk, men kommer nok ikkje til å kjøpe det.. vertfall ikkje før baby er Komt;)

Har manuell, brukte den ikke så mye siden amminga gikk bra..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Har kjøpt manuell i første omgang, så ser jeg hvordan det går. Skulle det bli veldig vanskelig å få det til med manuell så får jeg heller investere i en elektrisk. Men gir den manuelle en sjanse først :) den kostet bare 200kr på ebay :)

Har bare brukt manuell for her har ammingen gått fint og har bare pumpet litt inni mellom:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Sist prøvde jeg
1. Manuell Avent, denne fikk jeg ikke til i det hele tatt. Var bare vond og "hardhendt"!
2. Medela Swing, elektrisk. Den var fantastisk, og ikke hard i det hele tatt! Den går på AA-batterier eller strøm, så brukes uten å sitte nære et strømuttak:)

Har kjøpt manuell i første omgang, så ser jeg hvordan det går. Skulle det bli veldig vanskelig å få det til med manuell så får jeg heller investere i en elektrisk. Men gir den manuelle en sjanse først :) den kostet bare 200kr på ebay :)

Som jeg kunne sagt det selv!

Wihu, gode tips her ja! Det liker jeg :-)

Mange gode råd her, og takk for alle :) Jeg endte opp med å kjøpe en Phillips Avent til 220 kr på ebay. Fant ut at om jeg ikke likte den så går jeg ikke konkurs om jeg må kjøpe en elektrisk senere :)
Dem var jo svindyre her i Norge...

Back
Topp