Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De har tilbud på medela sine på vitus apotek, noen som vet noe om denne typen? Har også lurt på om dette bør kjøpes inn før eller etter fødsel, er jo kjedelig hvis man trenger det når en kommer hjem fra sykehuset og det er lørdag f.eks.. Da kan vel det bli en lang helg ;-) Bør man vente med ammeting eller ha det klart?? Førstegangs og helt uerfaren!!Endelig vår tur <3 skrev:
Brystvortesalve, hvilken anbefaler dere der? Om det er nødvendig, får man det mens man er på sykehuset eller er dette noe en bør ha med i fødebagen? Jeg er helt grønn på dette med amming... Hvor mange ammeinnlegg bør man ta med på sykehuset f.eks? Engangs eller ull? Brystskjold er dette noe en trenger uansett når man ammer eller venter man med sånt også? Håper virkelig jeg får til ammingen :-)Endelig vår tur <3 skrev:

mollee skrev:
Brystvortesalve, hvilken anbefaler dere der? Om det er nødvendig, får man det mens man er på sykehuset eller er dette noe en bør ha med i fødebagen? Jeg er helt grønn på dette med amming... Hvor mange ammeinnlegg bør man ta med på sykehuset f.eks? Engangs eller ull? Brystskjold er dette noe en trenger uansett når man ammer eller venter man med sånt også? Håper virkelig jeg får til ammingen :-)Endelig vår tur <3 skrev:
Unguentum heter den eg har brukt/kommer til å bruke ;-) den trenger man ikkje vaske av før amming, og er feit og god. Slapp unna såre vorter :-) Fåes på apotek.
Råmelka som kommer er ganske seig, og det tar noen dager før det begynner å renne/lekke skikkelig. Så mange innlegg er ikkje nødvendig trur eg :)
Men blir du usikker, så tar det jo ikkje store plassen i baggen.
Sverger til engangsinnlegga som eg kjøper på BarnasHus, de viser ikkje gjennom klær, og føles ikkje våte ut. Kjempe behagelig, tynne, og passelig størrelse på :-) Kommer aldri til å bytte! ;-) Brukte ull og noen ganger, men følte dei flytta på seg, å synes generellt ikkje så mye om dei.
Brystskjold har eg aldri prøvd eller hatt, og veit egentlig ikkje om det er en sånn ting som en MÅ ha, anyone ? :-))