Brystpumpe

Senja jente

Elsker forumet
Hei er det noen som kan gi meg et råd i hva jeg bør kjøpe ? Hva er best  håndpumpe eller elektrisk ?

Avents håndpumpe er bra. Fikk det skikkelig til på sånn andre eller tredje forsøk. Abefaler denne.

Jeg bruker avent håndpumpe og er kjempefornøyd med den[:D] hvor kjøper man de begrene som man kan fryse i da? jeg har ikke sett de og det høres jo bedre ut enn poser.

I starten hadde jeg ganske masse melk og frøys endel i ISBIT-POSER!!!
Så er det bare å ta ut det du trenger....

Har avent elektrisk-pumpe...Funker kjempe bra!

ORIGINAL: C78

Avents håndpumpe er bra. Fikk det skikkelig til på sånn andre eller tredje forsøk. Abefaler denne.

anbefaler denne jeg å...

ORIGINAL: mini18

jeg har avent elelktrisk kombinert med hånpumpe! har bare brukt den elektriske! kjempefornøyd med den!

Denne har jeg også. Først hadde jeg en chicco håndpumpe.Ble skikkelig sliten i hånda av å pumpe med den at jeg kjøpte meg en el. istede.

Avent er de beste ja! Går kjempefort og puppene blir ikke såre. Har både håndpumpe og en elektrisk som jeg har fått låne av ei venninne, og hvis prisen ikke spiller noen rolle, så anbefaler jeg den elektriske! KAN være litt vanskeligere å pumpe med håndpumpa, men det er en vanesak. Begge er veldig bra!

Hvor får man kjøpt denne, og hva koster den?[8|]

ORIGINAL: Tuttlings

Hvor får man kjøpt denne, og hva koster den?[8|]

Får den på apoteket, koster rundt 500 kr tror jeg.

Back
Topp