Brystpumpe

x1xPastella

Forumet er livet
er dette noe vi MÅ kjøpe før ungen kommer? eller kan man vente til man ser om man må ha det? Det er jo ikke alle som pumper...

Brystpumpe må du ikke ha. De fleste ammer og skulle det melde seg amme problemer har du gjerne butikk eller apotek som selger disse pumpene ikke så langt unna. De er jo ikke akkuratt billige heller.
Jeg fikk selv problemer med ammingen og måtte ha pumpe. Kjøpte den da behovet kom [;)]

Okey, tusen takk!!! Det var det jeg trodde og håpte... Litt kjedeli å kjøpe og så trenger man det ikke...

Jeg har kjøpt meg avent manuell pumpe. Må vel ikke ha det, men kan være greit hvis man får veldig spreng eller som noen sier: at de sliter med å få igang ammingen, så kan det hjelpe å pumpe det igang.

ORIGINAL: elkva

Jeg har kjøpt meg avent manuell pumpe. Må vel ikke ha det, men kan være greit hvis man får veldig spreng eller som noen sier: at de sliter med å få igang ammingen, så kan det hjelpe å pumpe det igang.

Det har jeg også gjort. Syns det er veldig praktisk. f.eks viss jeg får melkespreng om natten, og Lucas sover, så slipper jeg å vekke han for å tømme puppene[;)]
Dessuten blir det større frihet dersom du ønsker å ha en jentekveld uten mann og barn.

Kan få lånt brystpumpe gratis på de fleste helsestasjoner.

Hørte med jordmor og hun sa at det kunne vi vente med det til etter fødselen.
Hun anbefalte elektrisk til de som kom til å pumpe mye ,men manuell til de som skulle bruke den en sjelden gang.

ORIGINAL: tinejento

ORIGINAL: elkva

Det har jeg også gjort. Syns det er veldig praktisk. f.eks viss jeg får melkespreng om natten, og Lucas sover, så slipper jeg å vekke han for å tømme puppene[;)]
Dessuten blir det større frihet dersom du ønsker å ha en jentekveld uten mann og barn.

Helt enig der, det kan jo fint hende vi har lyst på fri en kveld, for å finne på noe...så da er de jo uansett kjekke å ha [:D]

Signerer her jeg også [:)]

Jeg bare kjøpte en(avent på tilbud) greit å ha liggende uansett! aner ikke hvor mye jeg kommer til å bruke den, men.. [:)][:)]

ORIGINAL: Trine82

det kan du fint vente med. Kjøpte en håndpumpe brukt jeg da, men du kan jo pumpe for hånd uten noen pumpe i starten om det skulle bli nødvendig

signerer

har kjøpt inn på forhånd, medela elektrisk pumpe. husker godt den første melkesprengen, å lillemann sugde ikke unna fort nok, for å si det sånn[:)] det var J...... vondt, å så utrolig deilig å sette pumpa på å tømme litt! hadde en sånn til førstemann oxo, så nå ville jeg være føre var...........![;)]

ticker test

Ja,det spørs nok om jeg ikke må sende mannen min på desperat jakt etter brystpumpe når behovet melder seg ....

Back
Topp