Brystpumpe?

Yfful

Forelsket i forumet
Jeg lurer litt på å kjøpe meg prystpumpe.
Tenkte litt på avent sin.
Noen som hvet om den manuelle er grei nok til bruk sånn av og til.
tenkte jeg skulle pumpe meg ved event barnevakt eller lignende anledninger,
Eller bør jeg kjøpe den elektriske?

Jeg har den manuelle og synes den funker helt greit. Brukte den noen ganger da storebror var liten, men veldig sjelden... Om man skal pumpe ofte er sikkert den elektriske bedre. Men med den er man jo avhengig av strøm, så det er jo litt upraktisk igjen om man skal på byen, hytta e.l. [:)]

Jeg bruker avent sin manuelle til det bruket[;)]
Pumping til barnevakt eller når pappa'n skal mate og ha han om natten.
Synes den er helt grei til det bruket. Hender den nekter å lage vakum, men da setter jeg den bare sammen på nytt, så funker den igjen[:)]

Men om det skal pumpes mye og ofte, så ville jeg valgt en elektrisk. Blir nok sliten i armen av å pumpe ofte.

Sign![:D]
Har lånt den manuelle av ei venninne, men fant ut av at jeg likevel fik lyst på en elektrisk, så bestilte avvent sin elektriske brystpumpe da det nettopp var 30% på alle avvent sine produkter på vitus apotek[:)] Veldig spent på den!

ORIGINAL: Siljemor88

Jeg bruker avent sin manuelle til det bruket[;)]
Pumping til barnevakt eller når pappa'n skal mate og ha han om natten.
Synes den er helt grei til det bruket. Hender den nekter å lage vakum, men da setter jeg den bare sammen på nytt, så funker den igjen[:)]

Men om det skal pumpes mye og ofte, så ville jeg valgt en elektrisk. Blir nok sliten i armen av å pumpe ofte.

ORIGINAL: mettemor!

Jeg har den manuelle og synes den funker helt greit. Brukte den noen ganger da storebror var liten, men veldig sjelden... Om man skal pumpe ofte er sikkert den elektriske bedre. Men med den er man jo avhengig av strøm, så det er jo litt upraktisk igjen om man skal på byen, hytta e.l. [:)]

Jeg har medela swing, og den kan man sette batterier i.
manuell pumpe funka ikke for meg...

ORIGINAL: fjollefrua

ORIGINAL: mettemor!

Jeg har medela swing, og den kan man sette batterier i.
manuell pumpe funka ikke for meg...

Det hørtes smart ut [;)] Jeg er aldri vekke fra barna så pumpe var litt bortkastet innkjøp for meg... Men høres praktsik ut med en som man kan bruke batterier på om man skal kjøpe elektrisk! [:)]

Jeg pumper meg MASSE! Spesielt nå som jeg har vært så syk. Har avent manuell pumpe :)

Fikk låne en eletrisk her på sykehuset. En sånn gul en på stativ som tar begge puppene må en gang. Den var SYKT bra :p koster sikkert litt da !

Jeg har avent elektrisk og manuell. (Den manuelle følger med når du kjøper elektrisk.) Eneste grunnen til at jeg kjøpte elektrisk var at jeg begynte å jobbe litt da storebror var 3 mnd, og skulle pumpe masse. Til ditt bruk burde det holde lenge med manuell, jeg kunne nok klart meg med det da jeg jobbet 25% jeg også.

Avents elektriske kan også brukes med batteri, det tror jeg de fleste elektriske pumper kan.

Back
Topp