Brystpumpe

bergfrue

Forumet er livet
VIP
Hva slags type skal du ha?

aner ikke. vet ikke om jeg skal ha engang. Tenker at hvis jeg ikke skal melke ut så mye så kan jeg kanskje bare håndmelke[:D]

Er det nødvendig å ha da?

Har avent sin manuelle, hvis det blir mye pumping kan det hende jeg invisterer i en elektrisk pumpe..ser an behovet.

Jeg arvet fra ei venninne. Må bare vaske og koke den så er alt i orden[:)] Jeg arvet da en manuell og orker ikke å kjøpe meg elektrisk[:)]

Jeg har arvet en manuell og ser an behovet før jeg eventuelt kjøper meg elektrisk...

Ser behovet an når guttungen er ute.

ORIGINAL: carinasverden

aner ikke. vet ikke om jeg skal ha engang. Tenker at hvis jeg ikke skal melke ut så mye så kan jeg kanskje bare håndmelke[:D]

Kos deg med håndmelkingen da[&:]
Vil nok anbefale deg en pumpe...manuell eller ikke, spiller ingen rolle, men bedre enn håndmelking![8D]

Tror vi kommer til å kjøpe ei elektrisk med manuell funksjon. Vet jo så klart ikke om vi trenger det, så har ikke 100 % bestemt oss for om vi skal kjøpe det inn før fødselen enda.

ORIGINAL: carinasverden

Samme her. Stemte ikke for aner ikke om jeg trenger eller ikke, og hva jeg kommer til å velge om jeg skulle trenge det...[:)]

Back
Topp