BRYSTPUMPE..hva anbefaler du ?

Pia_69

Andre møte med forumet
Har kjøpt en NUK pumpe denne gangen.. men er ikke sikker på om jeg er helt fornøyd.. Er vant til en som pumper i "etapper  ,men  denne "drar" litt.... 
 
Etter litt dårlig pumping i kveld har jeg fått skikkelig vondt også....  
 
 
 
hei takk for tips ,
jeg har swing medele og jeg er kjempe kjempe fornøyd jeg har kjøpt den fra apotek men har set på barnas hus .koster cr 1100 kr.
 
Jeg har avent manuell pumpe og medela swing (elektrisk). Sliter litt med å få til mye melk ved pumping, men medelaen er hvertfall favoritten min av disse.
 
Den har en etappe først med "hurtigpumping" for å få igang utdrivningen, også går den over på vanlig pumping. Men man kan selv justere underveis om man vil ha mer eller mindre "sug". [:)]
 
jeg bruker ei pumpe fra avent (manuell).. er ganske fornøyd med den [:)]
 
ORIGINAL: paris

hei takk for tips ,
jeg har swing medele og jeg er kjempe kjempe fornøyd jeg har kjøpt den fra apotek men har set på barnas hus .koster cr 1100 kr.
Tror det var denne jeg hadde sist... må nok bytte.. for er ikke komfertabel med NUK en , selv om jeg elsker flaskene og smukkene derfra...
 
Medala sin håndpumpe kjøpte jeg da nurket ble født,
og den var råbra!
Pumpa mye på kort tid og fikk aldri vondt av den!
 
kosta opp mot 500,-
 
ORIGINAL: *Lilla Gumman*

Jeg har brukt Meleda (elektriske) og har vært kjempefornøyd!

Men så har jeg heller ingen erfaring med andre enn den gammmmmmle brystpumpa jeg fikk låne av ammehjelpen en gang for 17 år siden.. den krevde nesten en 6:er i fysikk![:D]

 
Hehehe, sikkert en slik en jeg fikk tilbud om å låne på helsestasjonen. Trøste å bære den var gammel og sær!! Det var da jeg bestemte meg for å kjøpe medela'en. [:D][:D]
 
Hehehehe.. gjett hva jeg har kjøpt i dag.... ?
 
 
ORIGINAL: Pia_69

Hehehehe.. gjett hva jeg har kjøpt i dag.... ?


 
Jeg vet!, jeg vet!, jeg vet! *rekker handen ivrig i været* [;)][:D][:D]
 
Kan det være Medela elektrisk brystpumpe???[8|] 
 
jepp .... og det var bare såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
deilig.....:-)
[;)]
 
Anbefaler CHICCO sin, veldig enkel og grei i bruk. Tror den kostet ca 500 kr på apoteket. [:)]
 
ORIGINAL: Pia_69

jepp .... og det var bare såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
deilig.....:-)
[;)]

 
 
Hvor kjøpte du?
Pris????
Må visst også få meg en sånn![:D]
 
 

 
 
Back
Topp