BRYSTPOMPER OG BABYCALL?

Hvis du skal ha pumpe, vil jeg absolutt anbefale en elektrisk pumpe!
Jeg hadde avent manuell forrige gang, funket ikke i det hele tatt.
Bare masse styr for de få dråpene som kom ut.
Denne gang skal jeg kjøpe en elektrisk pumpe, tror jeg ender opp med Medela.

Jeg prøvde Avent manuell pumpe, og fikk det ikke til...
Så investerte jeg i en Avent elektrisk pumpe, og kunne ikke blitt mer fornøyd[:D]

Babycallen har vi kjøpt i Mexico, og den finnes ikke her....

Når det gjelder pumpe er jeg veldig fornøyd med den manuelle fra avent. Kom lite ut de aller første gangene jeg prøvde den, men det tror jeg var mest fordi jeg alltid prøvde den rett etter at jenta mi hadde spist, så da var det ikke akkurat mye igjen. [8|]
Så dersom du ikke har planer om å pumpe mye, men kun innimellom for at du skal ha mulighet til å dra hjemmefra iblant kan jeg anbefale den. [:)]

Vi bor i en toroms, så har ikke hatt behov for babycall. Har kjøpt den til ikea nå som hun er litt eldre og er på overnattingsbesøk hos besteforeldre iblant. For oss funker den helt topp, men "problemet" med den er at den har ikke display som sier noe om det er kontakt mellom enhetene, og den kan noen ganger la vær å sende lyden dersom lyden ikke varer lenge nok. (Personlig synes jeg det er en fordel slik at jeg slipper å høre det hver gang hun grynter, men når babyen er nyfødt kan det være greit å få med seg alle lyder) [:)]

Back
Topp