brystpompe

Har Avent elektronisk fra første barn, men fant ut at vanlige håndpumpe var nesten bedre. Følte jeg fikk tømt brystet skikkelig da. Brukte Avent sin der også.

Jeg har også den elektriske fra Avent. Synes ikke den er spesielt bra..har hørt at medela sin er bedre, men aldri testet.

Last edited:
Jeg vurderer å kjøpe medela sin men syns de er veldig dyre. Tenker på elektrisk

Arver en av storesøstra mi. Så kan jeg bare gi den tilbake om jeg ikke får bruk for den. Kjøper flasker og slikt nytt da :)

Jeg har en elektrisk Medela og en manuell MAM, de funket bra begge to, men følte jeg fikk ut mest med den manuelle :)

Har ikke tenkt så langt enda. Fikk ikke bruk for den sist gang, så tror jeg venter og ser det an.

Har en elektrisk avent pumpe fra sist(som jeg fikk av en venninne). Syns den fungerte bra, hadde masse melk og fryseren full. Men når jeg ikke var borte fra lille en eneste dag før jeg sluttet å amme rundt 10 mnd så gikk dessverre alt i vasken :P

Skal ikke ha det denne gangen.
Hadde Medela sist (kjøpte deler og resten lånte jeg at helsestasjonen), den og den på barsel fikk ikke ut spesielt mye melk, så lærte meg etter noen uker å håndmelke, var dessverre for sent da pga melkeproduksjonen var utrolig dårlig pga liten hjelp på barsel :(
Men har ihvertfall lært at om det blir problemer denne gangen så håndmelker jeg heller :)

Anbefaler å kjøpe elektrisk! Jeg kjøpte manuell og jeg angret fort for å si det sånn :p

Kan man bruke brukt feks av ei venninne? Kjøper nye flasker selvfølgelig

Back
Topp