Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flasker vet jeg ikke noe om, da førstemann ikke var fan av denslags. Men jeg pumpet en del, i håp om at han skulle ta flaske
Var veldig fornøyd med begge pumpene mine, en manuell og en elektrisk.
Medela Harmony Flex Manuell brystpumpe.
Medela Swing Maxi dobbel brystpumpe. (Kan sikkert kjøpes enkel også, men jeg hadde dobbel).
Denne gangen tenker jeg å teste ut Naturebond sin også, men den brukes vel helst samtidig som man ammer. På det andre brystet.
Takk for innspill ! Hands free er jo gull! Og pumping og amming i kombinasjon også !Sniker fra april her. Førstemann hadde ammeproblemer og jeg måtte pumpe fra starten av. Jeg brukte en Medela og var aldri fornøyd med den, synes det var veldig vanskelig å komme i gang og fikk lite melk. Med andremann gikk jeg tilbake på jobb når han var 4 måneder gammel. Jeg kjøpte en Spectra (ikke tilgjengelig i Norge, bestilte fra England) og var veldig, veldig fornøyd med den. Jeg kunne bruke den hands-free med en pumpe-bh og kunne jobbe på datamaskin samtidig. Andremann nektet fast føde frem til han var 10 måneder gammel så det ble 6 måneder med kombinasjon pumping og amming.