Brystmelk

Jordnærlykke

Glad i forumet
Har flere merket at væske kommer fra brystene?

Jeg har klar væske som kommer ut fra høyre pupp, men det er veldig lite.
Er i uke 30. Føler jeg burde ha mer? Hva er normalt?

Jeg har hatt det siden uke 20. Lekker en del, mest på natta!
Tror det er veldig individuelt når det kommer, og har lest at når og om du får det har ingenting å si for amming etter fødsel :)

Lakk som bre det fra uke noen og tjue sist. Ikke merket det fnugg denne gang:) (uke 31)

Uke 31 og ikke merket noe.

Nei jeg hadde ingenting før ungen var ute forrige gang.
Husker jeg prøvde å klemme på niplen for å se om det kom noen dråper råmelk men det kom ingenting.
Men oppdaget jo senere at jeg må klemme mye lenger inne og ta et større tak :p
Denne gangen har jeg hatt råmelk siden jeg var rett over halvveis tror jeg. Men ikke sånn det renner eller lekker på noe vis. Kommer bare hvis jeg klemmer. Så tror ikke du skal bekymre deg for det :)

Helt vanlig å ikke ha noe som helst melk før etter fødsel :)

Har kommet litt de siste ukene,men renner heldigvis ikke,kun hvis jeg klemmer, noe jeg prøver å ikke gjøre. Litt blankt kliss først og så gulaktig fløte :-P

Men har ingenting å si, melken kommer først for fullt etter fødsel og det er da den viktige råmelken kommer og

Jeg har null. Ser noen skriver at det er like normalt å ikke få melk før etter babyen er ute heldigvis :p Jeg har jo lyst til å amme, så da hadde det jo vært fint med litt melk i dem :)

Godt å høre at det ikke er en fasit på dette. JM ga meg inntrykk av at mellom uke 20-30 burde det komme melk. Har klemt febrilsk på geiterne uten grunn kan det se ut til da

Godt å høre at det ikke er en fasit på dette. JM ga meg inntrykk av at mellom uke 20-30 burde det komme melk. Har klemt febrilsk på geiterne uten grunn kan det se ut til da
Vær forsiktig med å stimulere for mye, det kan føre til rier! La det komme når det kommer, det er like normalt å få det i uke 20 som det er å få det etter at babyen er født to uker på overtid ;)

Har lekket litt noen uker nå (27+5) og førstegangs. Blank/hvit væske, men kommer kun når det blir press på puppene.

Jepp her lekker det av og til :)

Tror jeg fikk ca en måned før sist gang. Denne gangen har det komt tidligere, begynte vel å komme ut når jeg presset på dem i uke 23. Syns det var tidlig da. Men kommer ikke noe ut av seg selv enda.

Ingenting her, eller det kommer av og til en dråpe klar væske..
Aldri hatt noe før ungene har vært ute.

Back
Topp