Brystmelk!

Safari

Forelsket i forumet
Augustlykke 2015
Septemberlykke 2015
I dag er jeg 22+3 uker på vei og skulle bare se på brystvortene og så pipler det ut melk :o er det normalt så tidlig?

Hehe :) merket det samme selv for en uke siden. Men var vell råmelk? Var litt hvitt her men mest gjennomsiktig.

Ja, regner med at det var råmelk, den var ikke helt gjennomsiktig, det kom litt hvitt inni det "blanke". Ble bare overraska, trodde ikke det kom så tidlig, er første gang jeg er gravid, så :p

Er råmelk:) er normalt. Blir det for ille så bruk amme innlegg. Her skjedde det ett par ganger forrige svangerskap i uke 30 engang også stoppa det:)

Første gang jeg var gravid startet det i uke 16. Siden har det bare fortsatt. :P Det har aldri helt blitt slutt på melken mellom svangerskapene, og nå virker det som det øker på med en gang jeg blir gravid.

Merket selv på fredagen at det var begynt å komme råmelk til meg :) da var jeg 20+5. Sist jeg var gravid kom det ca i uke 16, husker ikke med første mann.

Helt vanlig! :)

Helt vanlig :) hadde masse råmelk sist, kom tidlig. Ikke fått noe enda, er 20 uker, bare venter på at det skal begynne :p

Takk for svar! Bra at det er vanlig, trodde ikke det kom før nærmere fødsel eller etter :p Er jo fortsatt en stund igjen :p

Er helt vanlig:)

Har hørt at man ikke skal knipe på brystene for å få ut melken så tidlig forresten, husker ikke hvorfor, var en jordmor som sa det :p

Er helt vanlig:)

Har hørt at man ikke skal knipe på brystene for å få ut melken så tidlig forresten, husker ikke hvorfor, var en jordmor som sa det :p

Har ikke gjort det, det kom av seg selv, men jeg lar det være i fred :p

Råmelk er ganske vanlig ja. Jeg hadde det i små mengder og periodisk fra jeg mistet melka da frøkna var 3-4 mnd, og helt til jeg ble gravid nå. Nå er det ingenting faktisk, men det kommer vel tilbake.

Man skal helst ikke stimulere brystknoppene for mye da det kan trigge kynnere (mot slutten kan man evt klare å provosere på seg rier). I tillegg til at det er lurt å "spare" råmelka til babyen istedet for å stimulere fram den "ordentlige" melkeproduksjonen. Men så lenge man bare klemmer litt en gang i blant for å se om det er noe der, tror jeg ikke det er noen fare ;)

Jeg får ut den blanke råmelken ved orgasme eller om jeg klemmer på brystene ^^, hahah! Jeg syns det er litt morsomt og fasinerende jeg! Merket det første gang i uke 20 :D

Back
Topp