Brystløft

VokserOGgror

Elsker forumet
Har spurt en gang for en stund siden, men spør igjen. Noen som har fått det dekket ? og hva måtte til for å få det dekket?   Jeg skal til legen i juli for å søke om det[:D]

Mener å ha lest at de må henge 26 cm eller mer... man måler da fra halsgropen, men tror ikke fastlegen kan søke om det (han sender vel henvisning, men klinikken avgjør om du får det dekt)

ORIGINAL: nesco

Mener å ha lest at de må henge 26 cm eller mer... man måler da fra halsgropen, men tror ikke fastlegen kan søke om det (han sender vel henvisning, men klinikken avgjør om du får det dekt)
  ok[:D] takk for svar[;)]

ORIGINAL: *LiseT*

26 cm fra halsen lissom? *går å måler..*
mine henger laaaaangt ned, så om det kun er cm de ser etter, så blir jeg Glad[:D]  for de henger sikkert mer enn 26 cm[:(]

Tips til dere som vurderer plastiksk kirurgi: bukplastikk.com [8D] Forum for slike operasjoner (eget puppe rom også) [;)]

Tips til dere som vurderer plastiksk kirurgi: bukplastikk.com [8D] Forum for slike operasjoner (eget puppe rom også) [;)]
oioioi takk for tips, *løperinndit*

Dytter litt jeg for dette driver jeg å lurer på også.

Det er litt forskjellig fra kropp til kropp og fra sted til sted, men henger brystvortene lenger ned enn albuen er du garantert å få dekket operasjon... [:o]

ORIGINAL: MarcElia

Det er litt forskjellig fra kropp til kropp og fra sted til sted, men henger brystvortene lenger ned enn albuen er du garantert å få dekket operasjon... [:o]
er du sikker på at hvis den henger mer enn albuen så er man garantert å få det dekket?

ORIGINAL: MarcElia

etter å ha lest inne på bukplastikk.com så er det vist vanskelig å få dekt brystløft [8|] Er ofte flere kriterier ebb ar puppene henger x antall cm.. grunnen for at det er få som får det dekt er at det ses på som en kosmetisk operasjon. Ofte er det de som er vektopererte eller andre som har gått veldig mye ned i vekt + kvinner med store plager pga av store og hengende pupper som får op dekt

Back
Topp