Brystkreft

mammantilbebisensin

Gift med forumet
Hunden min har fått brystkreft av alle ting......stakkar hun er blitt 11 år nå og aldrig vært syk

Hvis de skal operere henne må de fjerne alle 10 puppene hennes og livmoren, hva ville dere gjordt?
Operert eller ikke...

Ja hun har levd et godt og langt liv[:)] stakkar hunden din og da lilletrampe, det er jo så trist....

ORIGINAL: Pippi Lang Pupp

Uff, kommer jo ann på hvillken påkjenning det er for hunden din. Siden hun er over sin beste alder, så kommer det vel litt ann på hvor sprek hunden er, i forhold til hvor godt hun takler operasjonen. Hva tenker du selv da? Uff, vet hvor vanskelig det er når dyr blir syke [:(] Det du må huske uansett hva som skjer, er at hun har levd et langt godt liv!!! Det er det ikke alle hunder som får! Masse lykke til til deg og vofsen din! Kjempestor trøsteklem

Jo sant det....en operasjon er jo ikke bare bare, hun er jo så glad og sprek ellers da....hun har det heldigvis ikke vondt mente dyrlegen...
Men vet ikke om jeg vil at hun skal gå igjennom en stor operasjon...[:(]
Tusen takk for trøsteklem[:)]

ORIGINAL: **chello**

huff[:(] så trist!!

vanskelig situasjon det der.... men jeg kan jallefall dele en erfaring vi gjorde:

Vår hund fikk kreft når hun var 10 år... og mine foreldre gjorde alt de kunne for å holde henne i live. Oprasjoner, kurer osv osv. Hun døde 11 år gammel av at kroppen ikke klarte mer. (lungene kolapset[:(])  De angret at de ikke hadde latt henne få slippe før.[:o].

Stakkar liten da....[:(]uff er så leit og vanskelig når det skjer sånn...
Skjønner foreldrene dine godt

Back
Topp