Brystimplantater

Dagdrømmen

Glad i forumet
♡ Maibarna ♡
Heisann!

Noen her som har brystimplantater som har fått til å amme før? La inn i 2012 og håper så virkelig at jeg får til å amme den lille.

Sorry hvis det allerede er et topic om dette, men fant det ikke.

Sent from my iPhone using BV Forum

Heisann!

Noen her som har brystimplantater som har fått til å amme før? La inn i 2012 og håper så virkelig at jeg får til å amme den lille.

Sorry hvis det allerede er et topic om dette, men fant det ikke.

Jeg har å brystimplantater som jeg la inn i 2010. Er veldig spent på ammingen! Har lest at man fint kan amme men at man må regne med å gjøre det oftere pga mindre plass til melken i brystene. Noen jeg har snakket med kunne amme helt fint og hos noen var brystene like fine etterpå :)

Jeg har tatt brystreduksjon i -09 og har 50% sjanse for å kunne amme. Håper virkelig det funker med amming, men operasjonen var uansett gjennomtenkt selv om jeg visste om evt komplikasjoner. Er det andre i samme situasjon? :)

Jeg har å brystimplantater som jeg la inn i 2010. Er veldig spent på ammingen! Har lest at man fint kan amme men at man må regne med å gjøre det oftere pga mindre plass til melken i brystene. Noen jeg har snakket med kunne amme helt fint og hos noen var brystene like fine etterpå :)
Er så spent på hvordan det går. Kirurgen sa at det mest sannsynligvis ikke var et problem da de legger implantatene bak kjertlene, men at der var en grunn til at de anbefalte folk å vente til de var ferdige med barn.

Men så er det ikke alle som får til å amme uten silikon heller, så vi får bare krysse fingrene :)

Jeg har tatt brystreduksjon i -09 og har 50% sjanse for å kunne amme. Håper virkelig det funker med amming, men operasjonen var uansett gjennomtenkt selv om jeg visste om evt komplikasjoner. Er det andre i samme situasjon? :)
Jeg har hatt brystløft og lagt inn proteser, fikk beskjed om at det var 50% for og amme, men jeg fikk det ikke til.. Den lille lå inntil puppen i ca 4 uker for å få det lille som var der ,men begynte med mme ganske tidlig.

Venninna mi hadde ikke noe problemer, men veit det fort kan oppstå er derfor jeg venter ;)

Jeg hadde ingen problemer sist! Ammet til 13 månder. Og de ser like fine ut etterpå, enda jeg gikk opp tre størrelser i bh når jeg gikk gravid og ammet. Huden trakk seg helt fint tilbake :-D

Jeg har to brystreduksjoner og begge ganger sa jeg de ikke skulle ta hensyn til amming fordi jeg ikke kom til å få flere, som jeg trodde var umulig....så jeg kan mest sannsynelig ikke denne gangen.

Jeg prøvde å amme Lillemor 1 mnd sist svangerskap men hadde for lite melk, så måtte bestandig få MME etter hvert puppemåltid. Da ga jeg opp. Fikk også 50% sjanse for at det kunne gå

Jeg har også brystimplantater, håper veldig at jeg får til å amme :)
Har ei venninne som opererte inn implantater 3 mnd før hun ble gravid (ikke planlagt), det kom melk, men veldig lite i gangen så hun gikk over til mme ganske fort. Hun har rundt 300 i hvert bryst og er veldig tynn. På den andre siden så har jeg lest at Linni Meister fullammet i seks måneder, og hun mye mer enn meg. Så håper det er plass til nok melk til den lille :)

Venninnen min har bryst implantater, og fullammer datteren sin:) ikke vært noe problem i det hele tatt;) men fy Søren, så store de har blitt.. Der er det bomber i blusen asså :) jeg er så misunnelig :) hehe:)

Sniker fra juli :p har selv, så veldig spent ! Fikk beskjed om at det ikke skulle ha noe å si når det lå under brystskjertelen men lest at det kan bli trangt :p en venninne av meg fikk isåfall fint til å amme i 9 mnd selvom hun hadde silikon, dog de så ikke fine ut etterpå men :)

Jeg har også tatt brystreduksjon, i -05.. Og er spent på om det går å amme, er vel mest bekymret for det.. Ønsker ikke å måtte gi erstatning.

Vi får krysse fingrene for at amming fungerer sikkert lurt å ikke stresse rundt det, da kan det bli vanskeligere. Lykke til

Jeg har også tatt brystreduksjon, i -05.. Og er spent på om det går å amme, er vel mest bekymret for det.. Ønsker ikke å måtte gi erstatning.

Vi får krysse fingrene for at amming fungerer :) sikkert lurt å ikke stresse rundt det, da kan det bli vanskeligere. Lykke til :)

Back
Topp