Brystforstørrelse med eget kroppsfett

twinsplusone

Betatt av forumet
Er det noen som har gjort det?

Lang historie kort; selvtilliten fikk seg en solid knekk ved måling av størrelse etter endt amming. Tilbake til samme størrelse som på ungdomsskolen :shifty::sorry:

Samtidig ser jeg ikke for meg å skulle operere inn silikon og alt det innebærer (narkose, forbilde for mine barn osv)

Men så leste jeg om brystforstørring med eget kroppsfett på aleris og ble veldig nysgjerrig :rolleyes:
 
Oh.. tynn og større pupper på en gang? Høres jo fantastisk ut :D:D
 
Haha :hilarious:

Er visst ikke egnet til å øke mer enn omlag en cup-størrelse, hadde blitt meget happy med det jeg :rolleyes: Men er tynn i utgangspunktet, så samboer hadde ikke helt trua på at de kom til å vokse så enormt mye basert på eget kroppsfett gitt :rolleyes:
 
Jeg ser ikke helt forskjellen på brystforstørrelse med eget kroppsfett og proteser i forhold til forbilde for sine egne barn:rolleyes:
Brystforstørrelse er brystforstørrelse uansett metode og begge er kosmetiske inngrep. Når det er sagt mener jeg ikke at man skal unngå slikt for barnas del. Jeg føler det er stor forskjell på å korrigere cup etter svangerskap og amming kontra å bare ville ha størst mulig bryst..

Man må ha en bmi mellom 20-30 og de tar nok ikke så veldig mye, det er flere inngrep så man kan vel ta fra ulike steder hver gang.
Er også ikke permanent om man går ned i vekt.
Jeg har også lyst å korrigere mine, etter amming av 2. enten å stramme de opp, eller å fylle litt mer i. men jeg er usikker om jeg tørr...
 
Når sluttet du å amme? Det tar gjerne noen år før de "fylles" igjen. Jeg gikk ned til en A etter amming, nå er jeg en F.... :( Jeg trivdes med en A så jeg ble litt fortvilet. Men ca 4 år etter ble puppene fylt igjen. Ville ha ventet med å ha gjort noe med de.
 
Jeg ser ikke helt forskjellen på brystforstørrelse med eget kroppsfett og proteser i forhold til forbilde for sine egne barn:rolleyes:
Brystforstørrelse er brystforstørrelse uansett metode og begge er kosmetiske inngrep. Når det er sagt mener jeg ikke at man skal unngå slikt for barnas del. Jeg føler det er stor forskjell på å korrigere cup etter svangerskap og amming kontra å bare ville ha størst mulig bryst..

Man må ha en bmi mellom 20-30 og de tar nok ikke så veldig mye, det er flere inngrep så man kan vel ta fra ulike steder hver gang.
Er også ikke permanent om man går ned i vekt.
Jeg har også lyst å korrigere mine, etter amming av 2. enten å stramme de opp, eller å fylle litt mer i. men jeg er usikker om jeg tørr...


Joda, ser den, inngrep er inngrep, litt klønete formulert av meg:shy: Tenkte bare litt som så at dette er mindre synlig og litt mer uskyldig:rolleyes: Men ja, fortsatt kosmetisk operasjon og ikke så veldig elsk-deg-selv-som-du-er :rolleyes:
 
Når sluttet du å amme? Det tar gjerne noen år før de "fylles" igjen. Jeg gikk ned til en A etter amming, nå er jeg en F.... :( Jeg trivdes med en A så jeg ble litt fortvilet. Men ca 4 år etter ble puppene fylt igjen. Ville ha ventet med å ha gjort noe med de.

Oi, går det an at de fylles etter en god stund altså? Kom det veldig gradvis tilbake til deg, eller skjedde det mer "plutselig"? Sluttet å amme for rundt 4 måneder siden. Har også krympet ned til A. Er ikke kravstor, bare å komme opp i B hadde vært topp.

Dumt å høre at du ble fortvilet når du trivdes med A da :oops: Er ikke lett dette med kropp etter graviditet, fødsel og amming.
 
Joda, ser den, inngrep er inngrep, litt klønete formulert av meg:shy: Tenkte bare litt som så at dette er mindre synlig og litt mer uskyldig:rolleyes: Men ja, fortsatt kosmetisk operasjon og ikke så veldig elsk-deg-selv-som-du-er :rolleyes:
Jeg vil si at det er viktigere å føle seg vel enn å prøve å late som man elsker seg selv slik man er, for det er lettere sagt enn gjort. Selvfølgelig er man absolutt bra nok som man er, men om et inngrep vil gjøre hverdagen din og selvbilde ditt lettere så er det bedre i det lange løp, om du har mulighet til å gjøre det selvfølgelig! Slenge man viser at man tar et bevist valg og har tenkt nøye over det før man hopper i det vil jeg ikke si at det er noe dårlig forbilde for barn. Man kan ikke tvinge seg selv til å elske kroppen sin og om det er noe man lenge har følt seg ukomfortabel med og det er enkelt å korrigere så ville jeg sagt at det er bedre å gjøre det enn å gå å føle seg dritt i all evighet.

Jeg har en venninne som helt siden ungdomsskolen har hatet brystene sine, eller mangle på bryster heller. Hun opererte inn implantater tidlig i 20 åra og har ikke angret et sekund. Siden har hun følt seg hel og komfortabel. Hun gikk for en naturlig størrelse da, så hun ble ikke noe større enn en C cup, men det var det hun trengte.

Jeg opplevde også å føle at puppene ble «tomme» etter amming og har veldig lyst til å fikse på dem etterhvert hvis økonomien tillater det. Først skal jeg amme et barn til og komme meg ned i vekt for hvis ikke vil det bare være bortkasta :rolleyes:

Jeg anbefaler at du avtaler en konsultasjonstime hos Aleris, de er uforpliktende og da kan du få råd til hva du bør gjøre og hva som er best for deg! :p
 
Jeg har silikon, tok det noen år før jeg ble gravid med første. Har aldri angret på det. Men føler de er annerledes nå etter svangerskap og amming. Så ser frem til å bytte ut om de ikke endrer seg til det bedre da (ammeslutt for litt over 1 år siden) Men det er jo uansett anbefalt å ha etterkontroll etter 10 år, og det nærmere seg for min del.
 
Fra mitt ståsted ville forstørrelse med eget fett være å foretrekke framfor silikon, som for noen (ikke nødvendigvis så mange) innebærer innkapsling av silikonimplantatene eller lekkasje fra implantatet.

(Dog er jeg i andre enden av skalaen og brystløft med reduksjon ville være langt mer aktuelt for meg.)
Mine bryst fyller seg kun opp igjen hvis jeg blir gravid alså. Som ikke-gravid eller ikke-ammende er puppene merkelig geleaktige
 
Når sluttet du å amme? Det tar gjerne noen år før de "fylles" igjen. Jeg gikk ned til en A etter amming, nå er jeg en F.... :( Jeg trivdes med en A så jeg ble litt fortvilet. Men ca 4 år etter ble puppene fylt igjen. Ville ha ventet med å ha gjort noe med de.
Mine er tilbake til start etter ca 4 år, gikk opp litt etter koronavaksine, tror jeg :) jeg er en B-cup til vanlig, var en liten a etter amming.
 
Oi, går det an at de fylles etter en god stund altså? Kom det veldig gradvis tilbake til deg, eller skjedde det mer "plutselig"? Sluttet å amme for rundt 4 måneder siden. Har også krympet ned til A. Er ikke kravstor, bare å komme opp i B hadde vært topp.

Dumt å høre at du ble fortvilet når du trivdes med A da :oops: Er ikke lett dette med kropp etter graviditet, fødsel og amming.
Det har gått gradvis, men begynte ikke før lenge etter amming, tror det gikk 2 år før de plutselig endret seg. Ja, jeg trives godt med små. Nå er de tunge og ødelegger mye for nakken min
 
Vet ikke når du sluttet å amme, men hvis det ikke er lenge siden ville jeg gitt det litt tid. :) Jeg var en smule fortvilet etter endt amming, men det gikk seg til. Tror de har kun gått fra en C til en B-cup.
 
Vet ikke når du sluttet å amme, men hvis det ikke er lenge siden ville jeg gitt det litt tid. :) Jeg var en smule fortvilet etter endt amming, men det gikk seg til. Tror de har kun gått fra en C til en B-cup.

Svar som dette gir meg håp :shy: Tok det lang tid hos deg? Jeg sluttet å amme for 4-5 måneder siden.
 
Her har mine «normalisert» seg igjen det siste halvåret. Sluttet å amme for litt over tre år siden :)
 
Med alderen og vektoppgang vil de kunne bli veldig mye større av seg selv. Jeg hadde B før amming, A etter. Så gikk det noen år, 30-åra gjorde sitt inntog, og nå har jeg C/D. Er ikke veldig stor, bare lettere "lubben".
 
Excuuuuse me?? Kommer mine små B’er til å bli A’er etter amming? Det har ingen lært meg! De har vokst litt nå i svangerskapet og det er jo kjekt! Men trodde aldri de gikk tilbake til MINDRE enn det man hadde etter endt amming! Trodde nå heller de jevnt over ville vært litt større:( Nooooooooo
 
Excuuuuse me?? Kommer mine små B’er til å bli A’er etter amming? Det har ingen lært meg! De har vokst litt nå i svangerskapet og det er jo kjekt! Men trodde aldri de gikk tilbake til MINDRE enn det man hadde etter endt amming! Trodde nå heller de jevnt over ville vært litt større:( Nooooooooo
Har sikkert med at fettet er fordelt over noen sløve poser i stede for i en fast sekk, om du skjønner :p
 
Back
Topp