Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ok. Jeg bruker 80 g.. Og de vokser.. Hehe.. Hadde håpet de stoppet snart.. Gubben er strålende fornøydJeg fant en type på Cubus av alle steder sist gang som jeg likte godt. Husker ikke merket.
Størrelsene de var i var annerledes så måtte bare prøve meg frem til rett str.
Brukte 75F før jeg ble gravid... Målte aldri etter melken kom da de ikke hadde amme-bh der jeg kjøper til vanlig.
Skal kjøpe noen av disse når ammetiden er der.. De så knall flotte/gode ut.. Og ikke svindyrt helle. Takk for tips..Mammatrend har mange gode ammebh.
I cup størrelse b til k.
Blandt annet testvinneren fra "foreldre og barn" og "gravid". Jeg har testvinneren og flere andre modeller fra hot Milk og elsker alle. Jeg brukte g da jeg ble gravid og bruker J når puppene har inntatt gravid- og ammeformen. Men vær obs på at puppene kan vokse mye fra man er gravid til melkeproduksjon kommer i gang. Men jeg kjøpte mine i slutten av graviditeten og har brukt de siden.
De fleste fra hot milk er uten spiler, som er lurt med tanke på amming (spesielt når man har store bryster) sidene spilene kan lage trygg på brystet og blokkere melkegangene.