Brystfager ! BH?

Linnsi86

Glad i forumet
Hei jenter. Noen andre som er brystfager og sliter med å finne god bh? Jeg bruker et merke som heter primadonna. Men no vokser jeg ut av dem?! Har noen av dere forslag til gode bher for store jenter eller amme bher? Hva er deres erfaring ?

Nå vet ikke jeg hvor stort vi snakker, men jeg vokste ut av mine normale bh'er for flere uker siden:o Kjøpte først en amme bh på H&M, men den likte jeg overhodet ikke! Puppene fikk ikke noe løft og ble presset mer nedover enn noe annet:p Bestilte så denne fra Jollyroom i 80/85E, den liker jeg godt, men tror jeg blir å vokse ut av den også før august...
ImageUploadedByBV Forum1456217608.380173.jpg
Nå skal d sies at akkurat den typen bare går til 90/95E, men ser at Jollyroom har noen andre typer som går enda større:)

Jeg fant en type på Cubus av alle steder sist gang som jeg likte godt. Husker ikke merket.
Størrelsene de var i var annerledes så måtte bare prøve meg frem til rett str.

Brukte 75F før jeg ble gravid... Målte aldri etter melken kom da de ikke hadde amme-bh der jeg kjøper til vanlig.

Jeg fant en type på Cubus av alle steder sist gang som jeg likte godt. Husker ikke merket.
Størrelsene de var i var annerledes så måtte bare prøve meg frem til rett str.

Brukte 75F før jeg ble gravid... Målte aldri etter melken kom da de ikke hadde amme-bh der jeg kjøper til vanlig.
Ok. Jeg bruker 80 g.. Og de vokser.. Hehe.. Hadde håpet de stoppet snart.. Gubben er strålende fornøyd:-) jeg får ta meg en shopping tur og se... Syntes det er vanskelig å finne gode bher.. Den jeg kjøper no koster 890.. Så den er god,men dyr..

Jeg kjøper stort sett BH'er på Change, både til vanlig og amme-bh sist jeg var gravid. Jeg må også.. ehh... oppgradere størrelsen litt så skal innom der snart. Har planer om å kjøpe en av seamless-type, jeg syns alt av sømmer og blonder og stæsj KLØØØR hehe :)

Hadde jeg kommet meg på Change mens jeg hadde melk så hadde nok alt vært tipp topp. Dårlig utvalg av ammebh her i byen.

Sømmer er no herk ja :p Klør og er ubehagelig.

Den fra Cubus hadde ingen sømmer (nesten som en t-shirt bh) og hadde ett tynt, glatt og behagelig stoff. Skal se innom en dag om jeg finner de der og ta bilde.

Tror jeg kun kommer til å kjøpe det aller nødvendigste nå mens jeg er gravid og heller kjøper mer når puppene er ferdig fylt med melk :D

Kjøper bh på change eller dick and daisy. Har den hærlige kombinasjonen 65 pluss alt etter som hvor jeg kjøper bh alt fra dobbel F til H, skjønner igrunn ingenting å må bare prøve meg frem hver gang. Kombinasjonen hadde nokk sett fantastisk ut om puppene holdt seg på plass, men pga en kjedelig tendens til å trekke nedover (spesielt etter sist ammeperiode) føler jeg ikke de gjør annet enn å tømme lommeboka hver gang jeg skal ha ny bh.. Poenget va da egentlig, at amme bh fant jeg tilslutt på Cubus, tror de var 75 rundt, men passer meg som vanligvis bruker 65 likevell. Var svarte med blonder, faktisk ganske fin. Har ikke sett om de har disse lengre da, for jeg kjøpte et lass i 2013 :p

Mammatrend har mange gode ammebh.
I cup størrelse b til k.

Blandt annet testvinneren fra "foreldre og barn" og "gravid". Jeg har testvinneren og flere andre modeller fra hot Milk og elsker alle. Jeg brukte g da jeg ble gravid og bruker J når puppene har inntatt gravid- og ammeformen. Men vær obs på at puppene kan vokse mye fra man er gravid til melkeproduksjon kommer i gang. Men jeg kjøpte mine i slutten av graviditeten og har brukt de siden.

De fleste fra hot milk er uten spiler, som er lurt med tanke på amming (spesielt når man har store bryster) sidene spilene kan lage trygg på brystet og blokkere melkegangene.

Mammatrend har mange gode ammebh.
I cup størrelse b til k.

Blandt annet testvinneren fra "foreldre og barn" og "gravid". Jeg har testvinneren og flere andre modeller fra hot Milk og elsker alle. Jeg brukte g da jeg ble gravid og bruker J når puppene har inntatt gravid- og ammeformen. Men vær obs på at puppene kan vokse mye fra man er gravid til melkeproduksjon kommer i gang. Men jeg kjøpte mine i slutten av graviditeten og har brukt de siden.

De fleste fra hot milk er uten spiler, som er lurt med tanke på amming (spesielt når man har store bryster) sidene spilene kan lage trygg på brystet og blokkere melkegangene.
Skal kjøpe noen av disse når ammetiden er der.. De så knall flotte/gode ut.. Og ikke svindyrt helle. Takk for tips..

Back
Topp