Brystene

Lillii

Glad i forumet
Julimammaer 2016
Hvordan kjennes deres ut på utsiden? Jeg trapper ned ammingen nå pga sykdom. Å spesielt i det ene brystet er det fullt i små klumper, som erter nesten. Flere som har det? :)

Jeg kjente en liten, helt smertefri kul i går. Ble litt bekymret. Ammer som jeg pleier, og merker ikke noe annerledes med brystene ellers.

Har noen få sånne innimellom. Mine har forsvunnet når jeg har ammet litt:)

Tenker det er nok kanskje litt antydning til tette melkeganger om du er på nedtrapping..

Merker av og til litt klumper om jeg er sprengt feks. De får som regel vekk ved amming så er ikke bekymret over det

Tenker det er nok kanskje litt antydning til tette melkeganger om du er på nedtrapping..

Merker av og til litt klumper om jeg er sprengt feks. De får som regel vekk ved amming så er ikke bekymret over det

Men di går ikke bort når jeg pumper... Skummelt!

Men di går ikke bort når jeg pumper... Skummelt!
Ta deg en lang og varm dusj hvor du står og masserer, så prøver du å håndmelke litt underveis. Var slik det startet for meg før brystbetennelse. Små kuler som ikke forsvant, bygget seg litt og litt større, så kom smertene og deretter feber osv. Varte heldigvis ikke lenge med meg, begynte å slippe når feberen ga seg etter nesten to døgn. Men var bare å massere og pumpe om hverandre! :)

Back
Topp