Brystene

Dere som har vært gravide før, vokser brystene i hele svangerskapet? Jeg gikk brått opp en del størrelser de første ukene, så nå passer ingen bh..men har ikke lyst å investere i noen nye, hvis de bare fortsetter å vokse...!?
 
Jeg får FRYKTELIG vondt i brystvortene når jeg er ute og begynner å fryse...! Er sikker på at folk kan se ALT gjennom boblejakken! Tips til innlegg evt ullbh/sportstop?
 
Jeg sover med en gammel sportsbh fra pierre Robert som egentlig er for stor(gått mye ned I vekt det siste året). Den gir null støtte, men strammer heller ikke. Himmelsk å sove med om natten :p holder de på plass :D
 
Jeg får FRYKTELIG vondt i brystvortene når jeg er ute og begynner å fryse...! Er sikker på at folk kan se ALT gjennom boblejakken! Tips til innlegg evt ullbh/sportstop?

Husker jeg brukte ullinnlegg eller noe sist. Må nok gjøre det igjen, kjenner faktisk på at det er vondt i puppene allerede når det er kaldt, og ikke kun på brystvortene. Får nesten som et "drag" i puppene :p
 
Jeg ser ikke noe merkbart voksing, d gjorde jeg ikke de forrige gangene heller.. Ikke før på slutten, men noen får d fra start jeg gikk opp 1 str, hørte ei bekjent gikk opp 2 str..
 
Har alltid hatt relativt små pupper..nå måtte jeg ut å kjøpe D og E....!!vet ikke helt hva jeg skal gjøre med dem, er bare i veien synes jeg! :p
 
Back
Topp