Brystene

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
De er seriøst vonde og svummler opp. Tips tip BH?
 
Henger meg på denne, er liksom ingenting som lindrer! Jeg bruker en spesiell sovebh, siden jeg får vondt i puppene til vanlig hvis jeg sover uten, og vanlig sportsbh er ikke å anbefale om natta. Men nå når jeg er gravid, er det ingenting som stopper dem i å bli skikkelig vonde! På dagtid bruker jeg vanlig bh eller sportsbh fordi den sovebhen ikke gir noe som helst støtte når man går og sitter.
 
Jeg bruker ammebh og ammetopp. Jeg starta med det når jeg var 3 mnd på vei m snuppa mi. Hun er 10 mnd og jeg ammer henne enda. D er veldig behagelig m ammetopp
 
Trenger tips på dette jeg også!!

Bh'ene strammer skikkelig. For første gang på en liten stund kan jeg melde om struttende pupper:) Bare synd de er så jækelsk vonde!!!
 
Henger meg på denne, er liksom ingenting som lindrer! Jeg bruker en spesiell sovebh, siden jeg får vondt i puppene til vanlig hvis jeg sover uten, og vanlig sportsbh er ikke å anbefale om natta. Men nå når jeg er gravid, er det ingenting som stopper dem i å bli skikkelig vonde! På dagtid bruker jeg vanlig bh eller sportsbh fordi den sovebhen ikke gir noe som helst støtte når man går og sitter.

Hvilke bh bruker du til soving?
 
Jeg har Bravado ammebh fra sist svangerskap, men føler det er litt tidlig enda.
 
Skulle skynde meg å skifte til treningstøy etter jobb i dag - AUUUU! Treningstopp er vondt :p
 
Hehe, det var mitt første symptom og de holder det fortsatt gående :p
 
Hvilke bh bruker du til soving?
Det er en jeg kjøpte i Japan, fra merket wacoal. Er ikke sikker på om det fins i Norge. Det var klassifisert som en nattbh, jeg vil tro at bh forretninger selger dem i Norge, men de kan nok ikke kjøpes i undertøysavdelingen på vanlige klesbutikker.
 
Kjennes ut som jeg har melke-spreng :(
Jeg har vært I skuffen å funnet en som er alt for stor i både cup og omkrets, det er det eneste som hjelper. Sover med en stram singlet for å holde de på plass ...
 
Sliter med å sove. Vanligvis legger jeg meg på magen da, men når puppene stikker, blir det vanskelig, aaaah :(

Ellers bruker jeg til dagen en godt tilpasset "perfect fit"-bh, da den ikke klemmer noe sted. Sann glede!
 
Noen som har erfaringer med amme-bher? Gir de god støtte? Vurderer å gå til innkjøp av en bare for å få litt lindring om dagene, var klar over at "søstrene" kom til å bli ømme men dette var jeg ikke forberedt på! Haha. :p
 
Jeg går uten hjemme. Men tar på en sånn sportstopp når jeg skal ut blant folk, for den ene har vokst veldig, men ikke den andre :smiley-bounce022 det ser helt idiotisk ut, og jeg er sikker på at man kan se det. Og helst jakke eller tjukk hettegenser ...
 
Noen som har erfaringer med amme-bher? Gir de god støtte? Vurderer å gå til innkjøp av en bare for å få litt lindring om dagene, var klar over at "søstrene" kom til å bli ømme men dette var jeg ikke forberedt på! Haha. :p

Nei, gir ikke særlig støtte siden de er uten spiler.
 
Sliter sånn med å sove på magen (min favoritt liggestilling). Har så såre nipler også,de svir bare jeg flytter litt på meg.. Vurderer sterkt amme-bh,selvom det er litt tidlig. Bomullspad mot såre nipler inni BH lindrer godt! Eller en sports- BH fant jeg ut istad :D ellers hjelper det at mannen masserer forsiktig !
 
Sliter sånn med å sove på magen (min favoritt liggestilling). Har så såre nipler også,de svir bare jeg flytter litt på meg.. Vurderer sterkt amme-bh,selvom det er litt tidlig. Bomullspad mot såre nipler inni BH lindrer godt! Eller en sports- BH fant jeg ut istad :D ellers hjelper det at mannen masserer forsiktig !
Da vet jeg hva mannen skal få gjøre i kveld. :p
 
Back
Topp