Brystene vokser....

Svanefruen

Er så lykkelig!!!! :)
Oktoberskatter 2014
De fleste gamle BH ene mine er for små og/ eller klemmer veeeldig :( på to uker har jeg fått større og fastere bryster, de har vært ekstremt ømme, er no litt øm, så kjenner at det er viktig med en bh som gir minst mulig bevegelse samtidig som den ikke skviser brystene :O må vell kjøpe en krem snart som kanskje hjelper på strekkmerker..?

Hvilke erfaringer har dere?
Tips til krem?
Andre tips?

Ta deg en tur å kjøp en god BH. Du må sikkert kjøpe flere i løpet av svangerskapet..
Jeg har forsåvidt en sports BH/topp som jeg går med hjemme.. ingenting som gnager men samtidig sitter de
støtt.. Merker at det gjør vondt hvis de "homper" opp og ned..

Ellers så ville jeg gått på apoteket å spurt om råd.. En krem å smøre på er greit å ha..
Kanskje de har noe lindrende tips..

:signs003

Jeg kan bare anbefale Biotherm sin Biovergetures krem. Den er helt fantastisk, flere av venninnene mine som også har brukt den, og ikke fått strekkmerker. Jeg brukte den i mitt forrige svangerskap, og slapp unna strekkmerker :) skal kjøpe den denne gang også :)

Jeg kan bare anbefale Biotherm sin Biovergetures krem. Den er helt fantastisk, flere av venninnene mine som også har brukt den, og ikke fått strekkmerker. Jeg brukte den i mitt forrige svangerskap, og slapp unna strekkmerker :) skal kjøpe den denne gang også :)

Jeg skal sååå skaffe meg en slik krem!! Får lett strekkmerker, så her skal alt gjøres for å få minst mulig :) meeen, det som mer, kommer :)

Puppene min har visst blitt litt fyldigere i følge mannen. Jeg bruker den eneste bh`en jeg har uten innlegg som passer sånn nogenlunde, men den begynner å bli vond. Hjemme går jeg uten bh, fantastisk!

Hahaha, godt å se at det ikke er bare meg. Er skikkelig pain å være innpakka i bh for tiden, så med en gang jeg kommer hjem fra jobb, så slippes puppene fri! :D
Var forresten å kjøpte meg ny bh idag, alle mine andre er for små. Bruker til vanlig 75C, nå er vi oppi 80D.
Har mest vondt på sidene jeg også, så det var himmelsk med en større cup!

Puppene min har visst blitt litt fyldigere i følge mannen. Jeg bruker den eneste bh`en jeg har uten innlegg som passer sånn nogenlunde, men den begynner å bli vond. Hjemme går jeg uten bh, fantastisk!

Jeg å går uten BH hjemme :p Ikke fordi puppene har blitt noe større, men fordi brystvortene er så harde(!) og ømme at det er mest behagelig uten.

haha *serformegallesomløperrundtmedpuppeneløse*

Haha, ja det er jo en befrielse ;) synd for mannen at han er ute på jobb, han hadde nok vært svært fornøyd... Hvis han hadde fått røre :P

Mannen kom bakmeg tidligere i dag og klemte til på begge puppene mine å sa "oooh de har vokst"
Jeg hylte og hoppa til...
Så det gjør han ikke igjen på ei stund for å si det sånn. :-)

Mannen kom bakmeg tidligere i dag og klemte til på begge puppene mine å sa "oooh de har vokst"
Jeg hylte og hoppa til...
Så det gjør han ikke igjen på ei stund for å si det sånn. :)

Haha,stakkar... Vi går virkelig foran de som noen fristerinner... Med to kjærligheten på pinne :P

Haha, mine va sånn heila tio sist gong, så for min del e da mange mnd t da blir bedre :P

Øøøø mine er blitt skjeve!!! Så det i speilet i natt! Nippelen på høyre side er lenger opp enn venstre. Sikkerlig å :P

Back
Topp