Brystene lekker..

MammaIApril2015

Flørter med forumet
Helt ut av det blå!!
Kommer en klar, tynn væske ut..

Er det på tide å begynne med innlegg allerede?
Jobber i friluftsbarnehage, så er veldig kjipt å bli fuktig/våt på innsiden av klærne når det er så kaldt ute..

Ja, noen kan få det veldig tidlig! Pass på å ikke press det ut, for da bare øker produksjonen! Bruk ull innlegg hvis du er mye ute og pass på å ha varme klær slik at du ikke får brystbetennelse! I tillegg anbefaler jeg deg å bruke bh om natten. Gjerne en uten bøyler slik at du får det mest mulig komfortabelt! Dette gjelder også etter barnet er født, så unngår du store lekkasjer i senga mens du sover!

Har hatt det sånn i noen uker nå, men bare fra det ene brystet. Og det kommer bare på natta, så jeg har ikke brukt noe innlegg enda:)

Ja, noen kan få det veldig tidlig! Pass på å ikke press det ut, for da bare øker produksjonen! Bruk ull innlegg hvis du er mye ute og pass på å ha varme klær slik at du ikke får brystbetennelse! I tillegg anbefaler jeg deg å bruke bh om natten. Gjerne en uten bøyler slik at du får det mest mulig komfortabelt! Dette gjelder også etter barnet er født, så unngår du store lekkasjer i senga mens du sover!

Signerer denne. :)

Har ikke opplevd at det lekker på natten enda. Kommer i situasjoner der brystene gjerne er mye i bevegelse (type pusse tenna uten bh ;) Haha )

Jepp, kan anbefale ullinnlegg. Gull når frosten biter ute, forebygger betennelser og tørker når det ikke er så mye søl :)

Back
Topp