Brystene forandrer seg

Ønsker_andre_♡

Glad i forumet
Har jo hørt om endringen brystene går igjennom. Tenkte d kom til å bli spennende å se om mine endret seg. Og joda, d har de gjort, mn ikke akkurat sånn jeg hadde tenkt. For øyeblikket er d bare mitt venstre bryst som vokser, nå en str større enn d andre. Og d er bare brystvorten (selve knoppen) på høyre side som har fordobblet i størrelse... flere som plages med dette? Håper d jevner seg ut :-P

Den høyre puppen er litt større enn den andre til vanlig, og nå begynner den å bli enda større >< :P Brystvortene mine er ømme... ;-)

Jeg er 5+5 og merker ikke noe spesielt. Litt sårt når jeg trykker med fingertuppene på sidene. Men ikke noe spesielt. Har ikke sett noe endring i størrelse eller farge, men har D-cup fra før så kanskje litt vanskelig å fange opp? :-p

Tenkte for meg selv mens jeg leste denne i dag tidlig at jammen glad de bare er ømme enda... Det skulle jeg ikke gjort, for når jeg tok på meg bh etter dusjen så jeg det venstre brystet omtrent datt ut :p Har E cup fra og pleier alltid å få et par hakk større når melka kommer, men ikke så tidlig som nå :eek: Håper de jevner seg ut og at de ikke vokse for fort nå i starten...

Her har mine pupper vokst masse de siste ukene! Ser nesten ut som jeg har tatt silikon siden det har skjedd så fort. Og brystvortene har vokst mer på tuppen og stikker mer ut. Kan se at det er helt nye rosarøde vorter på tuppen!

Jeg tror jeg må ha verdens mest stabile bryst. I sist graviditet vokste de ingenting og når jeg ammet ble de ikke heller noe større. Kunne godt tenkt meg større :D:p

Pang! Puppene mine sprenger snart! Føles hvertfall sånn:p I dag har bh'en strammet noe veldig, og puppene "hopper over kanten":confused: Bruker H-cup til vanlig, så hvis jeg må enda høyere opp, så sliter jeg snart med å finne meg passende bh...:(

What?! Plutselig er nipplene større, står rett ut og er ømme :confused: Akkurat det husker jeg ikke fra sist, men kan jo godt være jeg har glemt det på over 7 år :p

Back
Topp