Brystene etter amming av 2.mann

Mammatoo

Glad i forumet
Etter amming med nr. 1 gikk jeg ned 1 cup str.
Hva da med nr. 2? Blir de enda mindre? Større? Mer slappe? "Tomme"? 
Før sv.skap hadde jeg  75D. Så ble det 75C. 

Erfaringer? 

Går sikkert enda mer ned :P

Jeg ammet ikke siste, men puppene ble først gigantiske av melkespreng, så etter litt pumping og når det ikke var mer, så ble det hengepupper eller rosiner :P

Hadde 75 b før jeg fikk eldstemann,når jeg var ferdig med amming hadde jeg 75 c. Så fikk jeg minstemann, og når jeg var ferdig med ammeperioden bruker jeg nå 75 D! Så det er ikke alltid man blir mindre nei...
Jeg var veldig flink til å bruke en god og støttende bh i hele svangerskapet og ammeperioden - og ellers også for den saks skyld,så puppene henger ikke heller!

Har ikke gått noe ned i str med nr to, men de er merkbart mer slappe og tomme liksom.Føler meg som ei bush kjærring som har pattene ned på knæra til tider.

Men får jeg stappa dem inn i bh'n så blir de like fine igjen, bare ikke når jeg skal gå inn i dusjen :(

Mine ble veeeldig tomme.. Mulig de hadde blitt det etter første svangerskap også, vanskelig å si ettersom jeg ble gravid igjen to måneder etter jeg sluttet å amme.. ;p

Jeg skal garantert ha meg en boobjob etter nr 2. Det så ikke bra ut etter nr 1 i allefall:(
Mandarin i tennissokk!!!

Back
Topp