brystbettenelse..innlegelse... OPERASJON

neimen kjære vene... det høres jo helt forferdelig ut...synd at det måtte gå så langt [:@] klemmer fra meg

ORIGINAL: eliz0206

hvordan gikk det med din brystbetennelse da?? ble du og operert eller ??

Det går veldig bra med meg og mine pupper, jeg slapp heldigvis unna operasjon for fikk hjelp ganske tidlig..

ORIGINAL: Amaryllis

uff, får vondt i hele meg av å lese dette[:o][:o] stakkar deg!!! sender deg en STOOOOOR klem!!!

Sign!

Off,får frysninge av å lese d du har skreve!
Ser jo d at d e ikkje bære du som har opplevd d..
Ei uka ætter lillepia mi va født,fikk æ 40 i feber,hadde d i ei heil hælg..va på sjekk hos jordmor deinn lørdagen,ho fant ut at d va bynnelse på brøstbetennelse på venstre pupp,va en liten kul som va rød å øm..
Febern fortsatte,va heilt grusomt på natta..
Men på Mandag så bestemte æ mæ før at æ sku dra t legen å få sjekke koffør æ fortsatt hadde feber,tok en CRP som viste 160!!
Å lægen fikk litt "panikk!" sia deinn va så høg..
Så han ville at æ sku innlegges på sykehuse,som då e 2 tima unna..han ordna m ambulanse som kom å hente mæ å lillepia om 15 min.
Så d va rætt heim å pakka klea t mæ å lillepia.
Va heilt grusomt å dra tbake t sykehuse,e ikkje nåkka gla i sykehuse.
Å ikkje nok m d,så va ikkje samboer heller heime å kunne være m oss på sykehuset..han va på arbeid i Oslo.
Men HELDIVIS fikk æ mi mamma tell å komme å være lage oss på sykehuse! Takk gud før at ho kunne d!
Blei tatt blodprøva av mæ når æ kom,så ville de at æ sku få antibiotika intravenøst..de stakk opp t fleire gånga før at de heller ikkje fant blodåre [:(][:(] AUAUAUAUAUAU
Va i to daga på sykehus,å då sendte de mæ heim før at febern va gådd ned,å æ verka i masse bedre form,å at blodprøvesvaran va bra.
Guuuud så gla æ va før å få fare heim.
D teitaste va at brøstbetennelsen i venstrepupp va borte då vi kom t sykehuse,å i stede kom d en større på høyre pupp,men deinn va ikkje ond,utenom når æ klæmte litt på deinn.
Når æ då kom heim,va deinn å HEILT BORTE!

Har tenkt litt i ettertid om d kainn være før at d har vært så masse besøk å stress rundt mæ ætter æ kom heim fra sykehuse,då æ hadde født,at d va dæffør æ fikk feber å brøstbetennelse.
Hadde svigerforeldran mine på besøk rætt ætter fødsel,på overnatting faktisk.
Å de va jo hos oss då æ fikk feber å blei sendt på sykehuse.
Følte at æ ikkje heller fikk helt tell amminga m så masse besøk.

Så d va skikkeli godt å komme heim ijæn fra sykehuse,d va stilt å roli i huse,kun æ å lillepia mi!
Følte at æ då kunne slappe av..sia d har æ ikkje vært plaga heiller..e i toppform nu..litt sliten t tider,lillepia skrik litt,ho blei så plaga m magen ætter æ fikk antibiotika.
:(

Oi blei langt d her..
[:-]

Huff,huff,huff!!! Sååå trist og lese.[:(]
Stakkar deg. Har ikke ord jeg.

Huff [:(][:(][:(] FÅr skikkelig vondt i meg når jeg leser dette [:o][:(] stakkars..
For en behandling.. burde virkelig klages på [:@]
Sender deg mange trøsteklemmer.[:)]

Back
Topp