Brystbetennelse

Ros1

Glad i forumet
Da har jeg fått brystbetennelse/tette melkeganger i den ene puppen. og det gjør satans vondt for å si det sånn. Lå på sofaen i hele går med høy feber og en pupp som verka. Så jeg bare sier det at hvis dere har mye melk, så tøm det helt hvis ikke babyen tømmer det og du har skikkelig melkespreng. på sykehuset så de at jeg ikke måtte pumpe for da produserte jeg bare mer, men det ente jo med at brystet ble aldri tømt helt og da ble det tett. [:@] Og får dere sår på brystvorta må dere være ekstra på håndhygiene. Hadde jeg vist det så hadde jeg kanskje sluppet å få det[:(] 

Stakkar deg! har hørt at man kan bli SKIKKELIG syk av brystbetennelse... Jeg prøver alltid å tømme puppen. Hvis Mathias ikke klarer det til det ene måltidet, legger jeg ham til på det samme neste gang, slik at han får tømt det før jeg legger ham til på det andre..

ORIGINAL: Grete71

Stakkar deg! har hørt at man kan bli SKIKKELIG syk av brystbetennelse... Jeg prøver alltid å tømme puppen. Hvis Mathias ikke klarer det til det ene måltidet, legger jeg ham til på det samme neste gang, slik at han får tømt det før jeg legger ham til på det andre..

ja, skikkelig høy feber. ligger her på sofaen med ullgenser, tøfler og teppe.. Så unner ingen dette her.

uff forferdelig, jeg holdt på å få det jeg også på sykehuset, har silikon i tilegg så får fort spreng pga lite plass, men et tips som hjalp var å fylle bleier med varmt vann og holde de rundt brystene, lett massasje i dusjen med varmt vann funket også..men kun hvis melka kunne komme ut da. et annet tips jeg fikk var å sette neglen inn i huden rett ved lille finger neglen og presse på, er vist et akupunktur sted for brystbetennelse hehe..vet ikke om det funket men, prøvde d også. god bedring

Back
Topp