Brystbetennelse.

haldis

Glad i forumet
Må bare klage og syte litt, for det gjør så sinnsykt vondt. Skjønner hva du snakker om nå Carina...
[:(][:(][:(] (Tar antibiotika, så det hjelper vel snart).

Klager litt til, bare så det er gjort.[&:][:'(][:(][&:][&:][:@][:@][:'(]

Å huffameg og stakkars deg. Bare å klage, så får du litt medfølelse også. Har hatt tilløp til brystbetennelse, men aldri skikkelig vondt sånn som du har nå. Men håper det går over snart da!!!

stakkar deg! Du har min fulle sympati! klag i vei... *trøste*

Du har min fulle sympati også Haldis! Har hatt det to ganger allerede. Først i det ene brystet, så gikk det over.. så i begge brystene samtidig. Det er noe dritt. Pass godt på å ikke bli kald på brystene,hendene eller føttene.

Takk alle sammen, og synes synd på dere som har hatt det også.
Må bare si du har en skikkelig nydelig "bade-engel" Monicus.[:)]

Stakkars deg da [:(] Håper det hjelper med antibiotika! Gooood bedring!

Bare innom og syter litt til....[:-]

Huff, misunner deg ikke.. Men vet heller ikke hvordam det er. Men søster til sambo advarte meg hele tiden for hun slet masser med betennelse hele tiden. Må nok si meg heldig som har sluppet så langt.

Håper det går raskt over! *gobedringklem*

syt i vei du......og god bedring klem[:D]

Takk Haldis!!

trøste litt..

Det er bare å klage i vei, skjønner deg utrolig godt. Jeg har litt vondt i puppene av og til, mest når jeg fryser eller sitter i trekken, men ikke betennelse. Det lille jeg har noen ganger er ikke noe deilig, så jeg føler virkelig med de som har ordentlig betennelse.
Jeg tror kanskje at det som har hjulpet meg er at jeg har brukt ull-inlegg intill puppen, og ikke de papir-inleggene som man får kjøpt på apoteket. Det er nok best å ha ull helt inn til puppen.

ORIGINAL: Flori

Jeg også har brystbetennelse, men ser ut som jeg klarer meg uten Pencillin nå [;)]. Hadde det også ofte forrige gang. Sto i kald trekk i forgårs, å da var det gjort [&:]. God bedring til deg. 

Og til deg også. Klager litt for oss begge...[&:][:@][:'(][&:][:@][:'(]

ORIGINAL: haldis

Jeg også har brystbetennelse, men ser ut som jeg klarer meg uten Pencillin nå [;)]. Hadde det også ofte forrige gang. Sto i kald trekk i forgårs, å da var det gjort [&:]. God bedring til deg. 

Og til deg også. Klager litt for oss begge...[&:][:@][:'(][&:][:@][:'(]

Har du blitt bedre Haldis? Jeg er, har kun gitt Daniel av den vonde puppen og pumpet den andre. Er no dritt, går rundt med svære ullinnlegg [:o]

Er litt bedre i dag, surrer rundt med store ull-innlegg jeg også. Har vondt i begge puppene jeg da, så jeg legger han på begge. Det gjør vondt, men han er flink til å tømme dem ofte, så det går bra.

forstår hvordan du har det haldis, og føler med deg.
Eg har nå gitt meg på heile ammingen etter brystbetennelse nummer 5, så nå går eg på tabletter for å stoppe melken.
God bedring! håper virkelig antibiotikan hjelper deg.

huffameg lalina, det hørtes ikke bra ut!
Masse god bedring

Back
Topp