Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å herlighet så uheldig du har værtRødt, hovent, ømt, stikker og verker som f... feber, vondt i alle ledd, osv. Er nå på min 4 betennelse på 8 uker (lille klarer ikke tømme brystet, har sluttet å amme no, men pumpen tar det heller ikke godt nok). Skal til legen (igjen!) idag. Puppene mine er tydeligvis ikke skapt for dette. Tror jeg må ha melkestopptabletter no som siste utvei [emoji17][emoji24]
Rødt, hovent, ømt, stikker og verker som f... feber, vondt i alle ledd, osv. Er nå på min 4 betennelse på 8 uker (lille klarer ikke tømme brystet, har sluttet å amme no, men pumpen tar det heller ikke godt nok). Skal til legen (igjen!) idag. Puppene mine er tydeligvis ikke skapt for dette. Tror jeg må ha melkestopptabletter no som siste utvei [emoji17][emoji24]
Rødt, hovent, ømt, stikker og verker som f... feber, vondt i alle ledd, osv. Er nå på min 4 betennelse på 8 uker (lille klarer ikke tømme brystet, har sluttet å amme no, men pumpen tar det heller ikke godt nok). Skal til legen (igjen!) idag. Puppene mine er tydeligvis ikke skapt for dette. Tror jeg må ha melkestopptabletter no som siste utvei [emoji17][emoji24]
Stakkars deg! Jeg har heller aldri hatt det problemet før denne her som er prematur. Han klarte ikke å suge nok og så tok ikke pumpa godt nok. Jeg prøvde nesesprayen foe utdrivingsrefleksen før pumping, men jeg hadde null effekt av den. Jeg sluttet å pumpe meg da vi kom hjem fra sykehuset. Da var han allerede fullernært på hipp
Tar nesespray jeg og (har vel tømt nesten tre no), i tillegg til lecitin (er allergisk mot soya så fant ut at kasplene er laget av soya etter at jeg lå besvimt på badegulvet), no tester jeg lecitin av solsikke. Har prøvd alt av kjerringråd.
Har følt veldig på samvittigheten mtp morsmelk, men det må gå en grense et sted tenker jeg. Har jo verken ork eller lyst til å ta med av lille. Lille får mer og mer nan no (8 uker, og har et lager i frysen i tillegg), for å venne henne til det.
Fikk melkestopp-tabletter av legen no, så håper jeg kan si meg ferdig med dette om to uker (forhåpentligvis før).
Herlighet så flink du har vært!!Jeg ammet/pumpet i 4 uker, da orket jeg ikke mer. Orket ikke pumpe 10 ganger i døgnet for å holde produksjonen oppe siden han allikevel måtte ha mme pga gulsott.
Offdet høres ikke godt Ut! Jeg er til tider ganske øm og det prikker/stikker litt, men kan ikke sammenlignes! Ikke har jeg hatt feber heller, så kan umulig være brystbetennelse som er på gang her.
Huff nei, det skjønner jeg godt. Håper det gikk greit med lille mtp gulsotten. Skulle for min egen del ønske jeg hadde gitt opp tidligere. Pumpen har ihvertfall fått kjørt segNo er ihvertfall første melkestopp-tabletten tatt, så håper jeg at det kun er pumping i et par dager til og jeg kan begynne å kose meg med lille istedet.
Det er vel gjerne slik det har startet, så best å få det vekk med en gang du merker noe![]()