Åssen kjennes tidlig/begynnende brystbetennelse ut..? noen som vet...?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åssen kjennes tidlig/begynnende brystbetennelse ut..? noen som vet...?
Åh fuck....Kan bare tenke tilbake til sist, for snart 8 år siden... Mener det startet med skikkelig prikking/stikking i brystet etterfulgt av en sprengende vondt følelse som strålte utoverikke noe godt...
Mener jeg fikk en varm, sprengt følelse i brystet, kuler, og feber.
Ble rådet til å være svært forsiktig med massering, det kan gjøre vondt verre. Men dusje i varmt vann og lett trykk på kulene.Ganske likt som detta ja... Begynte vel med feber, og brystene ble skikkelig varme, og fikk en følelse av spreng! Fikk håndmelka litt (gjorde JÆÆÆVL*** vondt), og da var det å prøve å massere ut klumpene...
Fikk beskjed om å massere i dusjen, eller mens jeg amma/pumpa :/ håper jeg slipper dritten denne gangen...Ble rådet til å være svært forsiktig med massering, det kan gjøre vondt verre. Men dusje i varmt vann og lett trykk på kulene.
Men om man ikke har fått barn enda er det jo ikke så lett å få ut noe melk akkurat da!![]()
Kan virke sånn ja...Har ikke født ennå neiHar du fått det nå før fødsel?Jeg var en del plaget med tette melkeganger sist, men fikk alltid tømt før det ble betennelse. Da blir det også kuler eller store felter i brystet som er hardt og gjør vondt. Få på deg ullinnlegg i bh-en asap! Eller har du født?
![]()
![]()
Ringe legevakt? Evt. så har de jo peil på sånt no' på føden også. Håper det årner seg!Kan virke sånn ja...Har ikke født ennå neiMen har hatt melkeproduksjon en stund da.. (ikke full produksjon da..Men nok.
) har vært å henta lillemor i bhg nå, og det er ikke så kaldt her nå.. Men det sprenger i puppene, og "brenner" og stikker bakover og innover :-(
Gah, ringe legevakta skjer ikke, de er ubrukelige.. Blir i såfall å ringe føden. Men drøyer til i morra.. har sånn liten varmeteppe-sak. Smører på no guffe her og legger på den, så får vi se utover kvelden... Synes det er unødvendig å få NÅ assåRinge legevakt? Evt. så har de jo peil på sånt no' på føden også. Håper det årner seg!![]()
Haha, MYE rart på legevakta ja... Tok med meg venninna mi dit som hadde en tydelig infeksjon i huden, jeg spurte om de ikke skulle ta en crp, hvorpå nepa svarte at det gjorde de ikke der!! Eeeeh, nei vel...Gah, ringe legevakta skjer ikke, de er ubrukelige.. Blir i såfall å ringe føden. Men drøyer til i morra.. har sånn liten varmeteppe-sak. Smører på no guffe her og legger på den, så får vi se utover kvelden... Synes det er unødvendig å få NÅ asså![]()
tok ikke CRP på legevakta!?!?!?!?Haha, MYE rart på legevakta ja... Tok med meg venninna mi dit som hadde en tydelig infeksjon i huden, jeg spurte om de ikke skulle ta en crp, hvorpå nepa svarte at det gjorde de ikke der!! Eeeeh, nei vel...![]()
Herregud, ikke trygt!tok ikke CRP på legevakta!?!?!?!?Men i ALLE dager!!!!! :-O
Her ble jeg sendt hjem med akutt astma-anfall (typ ikke få puste-og hosta til jeg spøy blod) en gang, med beskjed om å bygge opp puter i senga og prøve å sove det av meg!!!!!![]()
ja, dusje og legge meg med en gang jebtubgen har sovna. .. Men sånn er det hver gang månen er rundt og pp fullmåne. . Ho klarer ikke å sove :-/Herregud, ikke trygt!
Uff, du får ta deg en varm dusj og sov med varmeflaske om du har. Bare å ringe føden i morgen.![]()