Brystbetennelse

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Ser ut som jeg har fått det nå :(

Hatt vondt i puppen hele dagen men hat avfeid det med en tett melkekjertel.. Men nå kom feberen gitt :(

Har ikke mye heldigvis bare 38.2.. Men ville dere ringt lege vakt eller vente til i morgen?

I tillegg jobber mannen kveld . Så jeg er alene med 3.

Har vert på foreldremøte, å tvunget kroppen på biblioteket siden jeg hadde lovet dem det.

Nå sitter jeg her i ørska å venter på å kjøre pjokken på speider å hente han i kveld.

Å mini har skreket fra kl 9 - 13.. Så jeg er relativt skutt

Jeg ville ringt :) kjedelig hvis feberen stiger og du må inn midt på natta..

God bedring, håper det går fort over ;)

Jeg ville ringt :) kjedelig hvis feberen stiger og du må inn midt på natta..

God bedring, håper det går fort over ;)
Takk :)

Bare ikke så lett å få til alene med 3.
Men leste på nett å de anbefaler først å fremst å tømme brystet ofte. Så tilbyr han bare den puppen nå så får vi se.

Takk :)

Bare ikke så lett å få til alene med 3.
Men leste på nett å de anbefaler først å fremst å tømme brystet ofte. Så tilbyr han bare den puppen nå så får vi se.
Lurt å prøve :) kanskje noen andre her har erfaring og gode råd?

Lurt å prøve :) kanskje noen andre her har erfaring og gode råd?
Håper det :)

Hvertfall så hjalp det å få tømt den skikkelig nå :) pluss en paracett.

Hat hatt det selv før. Men da våknet jeg med 40 i feber så var rett til legen. Å da antibiotika

Jeg fikk beskjed om å rett på legevakta av jordmor, men så har jeg hatt det fler ganger før og da. CRP hadde begynt å stige, da hadde jeg ca 38,5 i temp. Ville ta det fort sånn at jeg slapp å bli skikkelig dårlig som de andre gangene. Men hvis du heller vil se det an så gjør du det:)
God bedring, jeg vet hvor grusomt det er!

Jeg fikk beskjed om å rett på legevakta av jordmor, men så har jeg hatt det fler ganger før og da. CRP hadde begynt å stige, da hadde jeg ca 38,5 i temp. Ville ta det fort sånn at jeg slapp å bli skikkelig dårlig som de andre gangene. Men hvis du heller vil se det an så gjør du det:)
God bedring, jeg vet hvor grusomt det er!
Uff ja det er ikke noe godt :( men gjør ikke så veldig vondt nå. Heldigvis

God bedring! Får håpe babyen din sover godt i natt og :)

Huff:( har ingen erfaring med brystbetennelse, så har dedverre ingen gode råd å gi sånn sett. Men masse god bedring!

Back
Topp