Jeg tror jeg har fått brystbetennelse i ene brystet. Startet på mandag hvor jeg var i ganske dårlig form og hadde litt vondt i puppen. Skjønte ikke hva det var før tirsdag, og da satte jeg i gang hyppig amming og det hjalp litt. Var ute og gikk en tur i går siden det var så deilig vær, men ble litt kald og nå er det blitt vondt igjen. Helt utrolig klønete av meg..,!
Når jeg pumper meg for å tømme brystet, kommer det utrolig lite melk ut. Og det gjelder egentlig andre brystet også. Jeg tror betennelsen skyldes MYE melk i brystet, og nå er jeg livredd for å miste melka fullstendig.
Hvordan var produksjonen til dere som har hatt betennelse? Forsvant melken midlertidig? Og når kontaktet dere legen?
Kommer ikke til å gi opp ammingen, men vil bare gjøre det rett.
Når jeg pumper meg for å tømme brystet, kommer det utrolig lite melk ut. Og det gjelder egentlig andre brystet også. Jeg tror betennelsen skyldes MYE melk i brystet, og nå er jeg livredd for å miste melka fullstendig.
Hvordan var produksjonen til dere som har hatt betennelse? Forsvant melken midlertidig? Og når kontaktet dere legen?
Kommer ikke til å gi opp ammingen, men vil bare gjøre det rett.