Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Og 40 i feber.. Har fått pencilin idag så håper formen kommer seg fort. Vesla spiser hele tiden men virker ikke fornøyd så kanskje vi må spe på med litt tillegg. Er vel ikke helt uvanlig at melkemengden går litt ned når en har brystbetennelse.
Uff sporty som ammer med betennelse. Håper du kommer deg raskt. Jeg har vært syk i 2 uker og har fått mindre melk, så kan være noe i det du sier om at mengden går litt ned ved sykdom. Masse god bedring
Takk jeg er allerede mye bedre
Har hatt mangel på søvn hele familien og i går kveld spise hun hele tiden uten at hun ble fornøyd. Fant ikke roen og våknet etter 15 min når hun sovnet, kjempesulten! I elleve tiden fikk hun 40 ml mme og da måtte jeg vekke henne kl 06 for amming ikke helt bra med tanke på puppene men hadde da virkelig trodd hun skulle våkne for mat iløpet av natten.
Men nå har hvertfall hele familien fått tatt igjen litt søvn og feberen min er nesten borte.
Og det har gått overraskende bra å amme med betent bryst